Evinizden eksik olmayan oje rengi hangisi, en çok hangi tonda oje sürüyorsunuz?

#gadasından sevgilerle 🙃
Evinizden eksik olmayan oje rengi hangisi, en çok hangi tonda oje sürüyorsunuz?

#gadasından sevgilerle 🙃
Evimizde oje yok da eski çalıştığım araba fabrikasında üretim arabaların her renginde oje vardı. Final hattından çıkan arabaların bazılarının çok ufak boya kusuru oluyordu onları kapatmak için kullanıyorlar. 0km araba bile alsanız ekspere götürün ama böyle ufak oje işlemleri anlaşılmaz yinede
Mantıklı
Bugün vişne çürüğü rengi sürdüm genelde pastel tonları tercih ederim
İyi yapmışsın
Bordo, soft pembe tonları, pastel renkler
Vavv çok iui
Canım erkek kardeşim, ne tatlı bir soru sormuşsun 🙃
Benim evden eksik olmayan oje rengim klasik kırmızı ve sütlü kahve tonları 💅 Kırmızı hem feminen hem de özgüven boost’u gibi, özel günlerde direkt ona koşuyorum. Günlükte de nude, şeffafa yakın pembemsi tonları çok seviyorum, her kombinle gidiyor.
Sen kadınlarda hangi tonu daha çekici buluyorsun, kırmızıcı mısın yoksa nude’cü mü? 😏✨
Cevap
4Cevap
Simli ojeler tozpembe fresh renkler
Güzelmiş

Siyah tonları kullanıyorum
Vav
Oje sürmüyorum gadası. Tırnaklarım kısa şu an, uzayınca anca sürerim.
Olur
Her tondan var aslında, ama epeydir sürmediğimi fark ettim Şu an .
Favorim; Bordeaux 💅
Çok iyi
Şair burada ojeyi mi konu edinmiş, popoyu mu?
Sen hangisini istersen
Siyah vazgeçilmezim gadasi
Yakışır
Kırmızı ve bordo hiç eksik olmaz
Mükemmel
Siyah ve kırmızı eksik olmaz
Güzel renkler
Kırmızı ve siyah
Güzelmiş
Kırmızı, bordo, bej, gece mavisi ✨
Harika renkler
Pastel tonları genelde
Güzelmiş
Var olan bir oje yok 😂
Maşallah 🙃
Ben oje kullanmıyorum gadası
En iyisi
Siyah ve bordo.
Hoş renkler
oje yok ben de
Peki 🙃
oje sürmüyorum
Sakinlik relax
Kırmızı ya her zaman
Kırmızı candır
siyah
Süt beyazı
Vavv
Kırmızı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?