

maks bu kadar uzun kullanabiliyorum, bazı durumlarda uzun sıkıntı.


maks bu kadar uzun kullanabiliyorum, bazı durumlarda uzun sıkıntı.
Bence kullanması hiç kolay değil altındaki kendi tırnağını da riske atıyorsun kökten kopma riski var çünkü plastik tırnaklarla ağır bir şey yaptığında kendi Tırnağın olmadığı için onu hissetmiyorsun hiçbir şekilde hijyenik de değil ve gerçekten her şeyden öte kullanmasa da aşırı zor bununla nasıl yaşıyorlar bilmiyorum
Bazı kadınlara hiç yakışmıyor elleri büyük tırnaklar narin ne oran var ne orantı ve her kadın takma tırnak takıyor hiç biri sanki kendini sevmiyor olduğu gibi düşündürüyor
Görseldeki tam ideal sevilir
evetttt
hahaha rica ederim
Bu uzunluk iyi
Teşekkür ederim 🍀🫶🏼
rica ediyorumm
🙂
Güzel kızım frambuazlıçilek, tırnakların harika görünüyor, renk seçimin de şeklin de çok zarif 💅✨
Uzun tırnak bence estetik olarak çok hoş, özellikle sende duruşu çok elegan. Ama hijyen konusu tamamen bakıma bağlı. Gün içinde sık sık ellerini yıkıyorsan, tırnak fırçası kullanıyorsan ve altlarını temiz tutuyorsan sorun olmaz. Çok daha uzun olunca günlük hayatta gerçekten zorlayabiliyor, seninki bence ideal sınırda. 🌼
Cevap
42Cevap
Hayır beğenmem.
Sevmiyom yaa hijyenikte değil. Çünkü kullanan 50-60 yşaında kadınlar tanıyorum 20-25 sene kullanmıslar tırnakları şimdi bildiğin mantarlı gibi sağlıksız da...
@frambuazlıçilek hayır kesinlikle karşı cinste itici bulduğum bir şey. Hiç beğenmiyorum. Bence hep kısa tırnak olmalı
Ben sevmiyorum bence kadınlar hem kendine hem de bize eziyet ediyorlar 😊
Mikrop sonra neden hasta oluyoruz diyorlar tırnakların arası kir biriktiriyor
iyi uzunluk bu, bi tık daha kısa olması sağlık açısından daha iyi olabilir diye düşündüm
Uzun tırnaklı bir kızın elinden yemek yemem mesela, yemek yapması sıkıntı evet
Çok sevmiyorum ama bazen kesmeyi unutuyorum. Bir kere bende denemek istiyorum bu protez tırnakları. Benimde dişil enerjim tavan yapacak mı bakalım
Takma gibi sanki ama güzel estetik ve sekai göeünüyor.. yaa hep aklımda ama nasıl mastürbasyon yapıyorsunuz bu tırnaklar batmıyor mu
Beğenip uzatıyorum ama hiç hijyenik değil mutfakta işimiz varsa bazı işlerde sıkıntı kullanışkı olmuyo ama seviyorum :p
uzun tırnak sevmıyorum kısa kendi halinde sade renk oce
Çok çekicilik katıyor kadınlara. Ben bir erkek olarak tırnaklari uzun kadınlara bayılıyorum. Hijyene dikkat etmek gerekiyor tabiki. Onuda yaparlar artık. Zaten çiğköfte yoğuran pek yok evlerde..
Kısa ve temiz olmasına dikkat ederim her zaman tırnaklarımın. Herkesin de.
Beğeniyorum ama uzattığım zaman gğtümü yıkayamıyorum.
Ağaca mı tırmanacaksinizzzzz
bazı durumlarda tırnaklamak hosumuza gidiyor
Hmm , iz çıkar vücudumuzun şekli bozulur ahahah
belki duvar tirnakliyoruz aaaaa
Rezil olduk sil sil Ahshsh
😅😅
Kadınların isteğine karisilmaz ne isterse o olur nokta
Bebeğim var bu kadar uzun kullanamıyorum birazcık kısası
Yani bir anne olarak
Öyle gerekiyor gerçekten bir yeri çizilir bir yerine batar bir şey olur diye korkuyorum güzeller ama her zamanda hijyenik değiller de
Aynen öyle keşke herkes senin gibi olsa bilinçli
aslında ben seviyorumda hijyenik değil kul hakkı gibi olur tek yaşamyıorsam
Cok itici
Bide herkes işsiz güçsüz gibi tirnak yapiyor popüler kültür iste
Hangi durumlarda sıkıntı oluyor
her konuda en bas yemek yaparken mesela veya diğer türlü extra hijyen gerektiren durumlarda, ayrica ben cok uzun kullanmam ama benimkiler bile takılıyor bir yerlere daha uzunları düşünemiyorum
Hijyen meselesi büyük sıkıntı evet
Abartılı olmamalı. Sürekli olmamalı.
Pek beğenmiyorum
Orta uzunlukta iyi
Hergün bakım temizlik haparsan hijyenik olur. Ben uzun tırnak seviyorum
Hayır ben beğenmiyorum
Ben severim.
Hele tırmalaması uyyyşş
Görüntü güzel ama hijyen iyi olduğunu düşünmüyorum
Hayır beğenmiyorum
Yeşili çok seviyon galiba
Bayılırım bu uzunluk da ideal bence
çok uzun olursa itici oluyo
İğrenç ellerinden yemek yemem
Sevmiyorum hijyenik de değil
Hijyen konusunda dikkatli olanlar için iyi
Bu çok uzun değil ki
2 ayağınla birden yüzüme basıp ezsen nasıl olurdu ki suratım
2 ayağınla birden yüzüme çıkıp ezmek nasıl olur
hıhımm çok güzellll
Beğeniyorum ama hijyenik olması kişiye bağlı
Iyykkk o boyaların altı leş gibidir 🤢
Böyle tırnaklar iyi daha uzunları düşman başına
Beğenmiyor
Evet
Fazla itici
Midem bulanoyor
Hayır değil..
Olabilir
Beğenmiyorum
Sarı oje daha güzel durmuş onun numarası nedir
Protez yaparım hep
Hiç sevmem kısa temiz🐱
Aklimda deli sorular
bu uzunluk iyi kısa kötü
hyrrr iğrenç
Yakışana güzel
Sevmem hemen keserim
Evet çok severim
Beğenmiyorum
Beğenmiyorum
Evet güzel
Hijyenik gelmiyor
çok severim çok seksi ler
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?