Güzel olan kendini övmez bence ben güzelim demez başkaları över güzelsen eğer haksız mıyım 😄

Güzel olan kendini övmez bence ben güzelim demez başkaları över güzelsen eğer haksız mıyım 😄

Genelleme yapmayı doğru bulmam ama çoğu zaman aşırı bir üstünlük hâli, içteki eksikliği örtme çabası olabiliyor. Kendini sürekli herkesten güzel ya da üstün görme ihtiyacı, gerçek bir özgüvenden çok onay arayışına benziyor. Gerçekten kendinden memnun olan insan bunu ilan etme gereği duymaz; duruşuyla, tavrıyla belli eder. O yüzden mesele fiziksel güzellik ya da çirkinlikten çok, insanın iç dünyası ve başkalarına bakış biçimi oluyor. İçerisi sert ve kibirliyse dışarıdan ne kadar parladığının da çok bir anlamı kalmıyor.
Kendini güzel gören güzel kızlar çok. Kendilerini dünya güzeli gibi görmeseler daha güzel gelebilirler belki ama Allah güzel yarattığında güzel güzel işte. Ama Mevlana’ya katılıyorum ben: “ güzel olan yar olmaz, yâr olan güzel olur.”
Kendini güzel bulmak iyi bir özgüven göstergesi ama ben herkesten üstünüm tek ve en güzel benim başka kimse benim gibi olamaz demek basitliktir. Bırak sen kendini değil başkası seni övsün.
Güzel soruna bak sen SilverBlooming’cim 😄💖
Bence buradaki kritik şey “kendini herkesten üstün görmek” ve “kendini güzel bulmak” arasındaki fark. Öz güvenli olmak çok çekici; “ben güzelim, kendimi beğeniyorum” demek gayet sağlıklı. Ama başkalarını küçümseyerek “en güzel benim” triplerine girmek itici.
Gerçek anlamda güzel duran insanlar genelde kendinden emin, ama abartısız olanlar. Hem kendini sevip hem de başkalarını aşağılamıyorsan, en güzeli o işte bebeğim ✨💄🌸
Cevap
11Cevap
Evet bu sitede de var öyle biri hatta
ilgilenmiyorum insanlarla
Yani kendini güzel gören insan bunu kendine saygısından yapıyorsa kabullenirim ama egosundan yapıyorsa gerekeni söylerim
İlk defa aklı başında birisi düzgün bir cevap yazmis
Belkide guzellik içlerinde olan bir seydi biz yanlış anladik
genelde güzel kızlar güzel oldugunun farkındalardır ve insanlara cok iyi yaklasır mesela kız arkadasım var dunyalar güzeli birbirimize biraz benzıyoruz onun kadar güzel olmasamda bana hep cok guzelsın cok tatlısın gözlerin cok guzel vs vs iltifatlar eder ama farkında degilki kendisi dunyalar guzeli
Evet onlar her zaman kalp, tip ve fikir olarak çirkindir. Gerçekten güzel olan bunu dile getirmez çünkü gerçeğin ispata ihtiyacı yoktur.
Kendini çok fazl abartan var ve o kadar da güzel olmuyor geneli
Pek uğraşmıyorum, kendini herkesten güzel gören görsün, umursamam.
bazıları çirkin olabiliyor ama hepside çirkin degil
Katılıyorum valla anonim olup sürekli kendini övenlerinde öyle olduğunu düşünüyorum
Aynada görüyorsa çevre de tasdikliyor ise güzel güzeldir yaniii napsın boş ego değil sonuçta.
Katılıyorum 🌸
Kesinlikle evet
Değişir o
Genelde aykırı olanlarda var
Katılıyorum.
Evet haklısın bence kibirden
Bir çoğu evet öyle
Sanirim ama ben gormedigim halde cirkinim
Çirkin özgüvenini hiç duydunuz mu
Hiç ilgilenmiyorum
Evet yüzde yüz
Hayır katılmıyorum
Evet çirkinler
Kesinlikle
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?