Femur ameliyatlarında ideal olan 8-10 santim. Tibia için ideal olan 4-5-6-7 santim. Fakat bazen radikal kararlar alıp üçüncü ameliyat olanlar da var. Bunlar çok nadir ama üç defa boy uzatma ameliyatına girip boy uzatan 2 kişi gördüm.
sorular çok değişik ilkkez karşılaşıyorum.. sevgilimin boyuna değil dişil enerjisine bakarım, ayak nıiumarasıda hiç aklımdan geçmedi , yanç onada hiç bakma . ama ideal olan 160 170 arası sanki 🤔
Oyle biriyle tanismistimda pek hosuma gitmemisti. Ama bu kadindan kadinada degisir. Uzun boylu olup assiri dikkat cekici kadinlarda var. Her kisa kadinin guzel olmadigi gibi mesela
Erkekler Ne Diyor
Boyum 1.65, ayakkabım 38-39
Boyuzatma ameliyatı var. 20 cm kadar uzatabiliyorsun. 174-175 istiyorum. O zaman memnun olacağım. :D
yalan mümkün degil tip da 20 santim boy uzatmak evet diyen yalan
Femur ameliyatlarında ideal olan 8-10 santim. Tibia için ideal olan 4-5-6-7 santim.
Fakat bazen radikal kararlar alıp üçüncü ameliyat olanlar da var. Bunlar çok nadir ama üç defa boy uzatma ameliyatına girip boy uzatan 2 kişi gördüm.
44-45 ayak no bence normal boydan erkek hıc memnun olmaz bence
Aynı boy sevgili mi yoksa boyu omuza gelen sevgili mi istiyorsun? Birde ayakkabı numarası kaç olmalı
ayakkabi numarası kriter degil de ama kücük ayak tatlı duruyor esteetık olarak 36-37
benden kücük olsa güzel olur dedıgın gıbı omuza
Aynı cevaplar
Cevap ver
verdım ja
Hep aynı cevaplar başka cevap veren yok
Demek ki küçük kizlar seviliyor
Ama uzunlarda hayranlıkla bakıp dibiniz düşüyor
yok bende o yok
Niye yok boyun kaç
uzun kiz kötü demıyorum sen tercıh soruyorsun yanı secebılsek gıbısıne
boyum 1.80
Sans 175-78 kız gider
yani gitmez demedim zaten fakat sandvich secmiyoruz öyle olmuyor
Ama kısa kızda istene
sen öyle diyorsan öyle olsun
Boyın kaç
2 defa soruyorsun halen 1.80
Herkes kısa kız istemiş
Cevap ver yaw
BOYUM 1.80 3 KEZ 1.80
Kaç boyunda kız istiyorsun tekrar soruyorum
kac boyunda istim?
Bunu kendin söyle
ne söylersem begenmicen onun icin sen söyle ben tekrarlim
Kendi boyuna göre olanı söyle
Kendi boyuna göre söylesene
1.60 kiz
Bunlar nasıl sorular mk tc numaramızı da verelim mi
Ayakkabı 43 boy da 172 memnun bir kız için de boy takıntısı yapamam umurunda da değil Türk kızı olmasa yabancı olur sıkıntı yok
182 ve 43 gayet normal , ki olmasa ne olacakki dert edebileceğim değerde değil😅
Aynı boy sevgili mi yoksa boyu omuza gelen sevgili mi istiyorsun? Birde ayakkabı numarası kaç olmalı
sorular çok değişik ilkkez karşılaşıyorum.. sevgilimin boyuna değil dişil enerjisine bakarım, ayak nıiumarasıda hiç aklımdan geçmedi , yanç onada hiç bakma . ama ideal olan 160 170 arası sanki 🤔
180 üstü adama 160-170 kız olmaz
kaç olur?
180 de olabilir benşm için bokya bakmam
Yani ideal olan 160-170 değil dime bak
sence ideal boy kaç
Bana sorma bunu kendin söyle
bana göre 170 alt üst 5 cm
Anlamadım
Sorunuz güzelmiş boy ve ayakkabıdaki bu soruyu neden sormak istediniz merak ettim şu an
Uzun erkekler uzun kız mı yoksa kısa kız mı ister çok merak ettim
Benim boyum 174 ortalama uzun kadınlar elbette çok dikkat çekici oluyor ama bazı kadınlarda çok şirin ve şeker gibi duruma göre değişiyor tabi
186 44. 42 olsabcok daha guzel olurmus sanki
Aynı boy sevgili mi yoksa boyu omuza gelen sevgili mi istiyorsun? Birde ayakkabı numarası kaç olmalı
Omzuma gelen kadin iyidir
36-38 felan ideal
Nedeb hep aynı cevaplar
Erkeklerin geneli boyle seviyor.
Uzun kız sevilmiyor yani
Uzun kizdan kastin nedir mesela?
Senin boyun da mesela
Oyle biriyle tanismistimda pek hosuma gitmemisti. Ama bu kadindan kadinada degisir. Uzun boylu olup assiri dikkat cekici kadinlarda var. Her kisa kadinin guzel olmadigi gibi mesela
Zaten hiçbir kısa kız güzel değil ki
Cevap versene
Neye cevap vereyim o senin gorusun. Guzel insan guzeldir yani
Uzun kızlar çok güzeller yalan mı
Muazzamlar
Doğru mu söylüyorsun
Evet
180+ ve ayağı da 41+ kızlar çok güzel
Abla tamamda gece gece niye bana taktin. 500 tane cevap var onlara anlatsana derdini 😁😁😁😁
Biride istediğim cevabı versin
180 + ve ayağı 41-44 olan kızlar erkeksi değil çokta güzeller
Bastam cevap verme hakkim olsa 190 kiz 45 numara ayagi olsun istiyorum derdim pardon
Doğru mu söylüyorsun gerçekten
👍👍
Bu cevabın hiç inandırıcı gelmedi ama
Mesela ayağı 43 numara olan kız çok mu itici
Abla 500 kisi var soruda inatla bana sorma Allah askina ahahhahaa
Ben senin yorumunu merak ettim içten bir cevap ver nasıl bir kız istiyorsun
165 boylarinda 37 numara ayakli bir kadin
Gene aynı hiçbir zaman değişmeyecek bir cevap
Senin boyun 180+ ayağın 44 numara
Sans nasıl 160-170 boyunda 36-38 numara ayaklı kız ideal gelir onu anlamış değilim
Kendine göre yorum yapsana
Cevap versene beni deli etmr
Abla sal beni Allah askina ya
İstediğim cevabı içtenlikle ver 180+ boyda ve 41-42-43 numara ayaklı kız mı istiyorsun yoksa yoksa yer faresi mi
SENI SENI SENI SENI SENI
Seni dene hangisini istediğini söyle
SENI
Seni deme diyorum hangisi istiyorsun onu söyle
Hala istediğim yorumu yapmadın
Abla salda uyuyalim. Sanki odada yatagin icinden bile sen cikicakmissin gibi hissettiriyosun. Cidden korkmaya basladim artik ama
O zaman kendi boyuna göre yorum yap
Ozelden numarami atayim ara abla. Hatta ev adresimide vereyim gel evi bas boyle olmaz
160-70 sevmediğini söyle mesela
Sen uzun kız sevdiğini söylemiyorsun kş
Candan ciğerden bir cevap versene
Candan ciğerden bir cevap versene yetti
1.93 e 85 45/46 giyerim
Aynı boy sevgili mi yoksa boyu omuza gelen sevgili mi istiyorsun? Birde ayakkabı numarası kaç olmalı
Minyon severim altimda ezmem gerek
Yaw bi git
Her ikisindende memnunum 181
No: 45
Ayak numara 46 boy da 162
176 cm / 43 numara ve memnunum
1.79 boy 42 numara nasıl sence
188 boyum var 45 numara
194 boyum 48 ayak no
Aynı boy sevgili mi yoksa boyu omuza gelen sevgili mi istiyorsun? Birde ayakkabı numarası kaç olmalı
190dan asagi istemem
Doğru mu söylüyorsun
190 misin sen
Mennun olmayana hediyenmi var
Yok
Sen memnun musun boyun kilon kaç
1.74 - 44 baya orantısız benim
boyum 1,78 , ayakkabı numaram 45 .
Boy 183 ayakkabı 47
Aynı boy sevgili mi yoksa boyu omuza gelen sevgili mi istiyorsun? Birde ayakkabı numarası kaç olmalı
Omzuma gelmesi tercihim direk ama boy ayak numarası takıntım yok
Aynı cevabı vermiş herkes
Doğrusu bu
Uzun kız sevilmiyor galiba
UZun kısa ayrım yapmadım ki
Kendi boyunda kuz mı seviyorsun yoksa cücelerimi
Senin gibi 175 lerede ilgi duyuyorum
Deda ekini kullanmadan söyle birini seç uzun kız mı yoksa yer faresimş
Söylesene cevap versene
De da eki kullanmadım işi dil bilgisisi dersine çevirme boyuyla seçim yapmıyorun
Ams omzuma gelmesi direk tercihim dedin
Demedin boyu boyuma olması direk tercihim
Cevap ver
Cevap ver 180+ ve ayağı 42,43 olan kız mı istiyorsun yoksa kısa kız mı
Evet dedim ama bu uzun boylu kız sevmediğim anlamına gelmez ki
O zaman uzun kız sevdiğini söyle kısa değil
Cevap versene
Mecbur muyum
1.89 memnunım
Aynı boy sevgili mi yoksa boyu omuza gelen sevgili mi istiyorsun? Birde ayakkabı numarası kaç olmalı
Boyum 1.82 ayakkabı 43 no nazar etmeyin
Aynı boy sevgili mi yoksa boyu omuza gelen sevgili mi istiyorsun? Birde ayakkabı numarası kaç olmalı
Boyu omzuma gelmeli yoksa topuklu giderse nur cemalini görmek için göklere bakmam gerekir. Ayakkabı nosu 35-39 iyi bence
Aynı cevaplar
Sen yanında kısa duran biriyle çıkar mıydın
Aynı olsak olur topuksuz
Ya gördün mü kısa erkek olmaz işte.
Aynı olsak olur diyorum
Memnunum
Aynı boy sevgili mi yoksa boyu omuza gelen sevgili mi istiyorsun? Birde ayakkabı numarası kaç olmalı
Omuzuma kadar gelsin
Aynı cevaplar
Cevap versene
Ne diyorsun kızım
Neden herkes aynı cevabı vermiş
Ne bileyim git herkese sor bana sorma
Biri çıkıp başka cevap versin
Cevap ver yaw
190
44
Gayet iyi bence
Aynı boy sevgili mi yoksa boyu omuza gelen sevgili mi istiyorsun? Birde ayakkabı numarası kaç olmalı
Boyu omuza gelen daha iyi
38
İyimi :)
Niye aynı cevap
Cevap versene
165-170 arası boyu
38-39 ayak nosu iyi olur
190 sın kendine gel
Benim kadar uzun mu olsun
Zor bulunur ya :(
Zor bulunsada onu söyle
Cevap ver
190 olsun
Korktum senden :)
Benden korktuğun için mi söyledin bunu yoksa gerçeklerimi söyledin
Amacını anlayamadım?
Uzun kız seviyor musunuz onu merak e
Ettim
Ayağı da boyuda sizin gibi Olsn kız seviyor musunuz
Elbette
Ama en önemli olan aura ve anlayışı
160-170 kuz mı istiyorsun yoksa 180-190 kız mı
160-170
Bak hala aynı cevaplar isyan edicem artık
Tekrar soruyorum 180-190 kız mı istiyorsun yoksa 160-170 kız mı
190
Hiç inandırıcı gelmiyor bu söylediğin ama
Ne yapabilirim inanman için?
Gerçekten 180-190 kız seviyorsun 160-170 değil dime bak
Evet
Sustun?
Ne evet
180-190 seviyorum evet
E ilk başta neden bunu söylemedin ben söylr diyince söyledin
Bilmem :)
Demek ki o zaman cüceleri seviyorsun uzunları değil
Ne alaka
Herkesin okuduğu yerde yazmak istemedim
Senin boyun kaç?
181 boyum ayağım da 43
Bşrde beyaz tenlisin?
Evet
Efsane oldu işte
160-170 Kıxı tercih etmezsin değil mi
Şimdi etmem artık :)
?
Boyum 188 ayakkabı 43 evet yani hdfjj
Aynı boy sevgili mi yoksa boyu omuza gelen sevgili mi istiyorsun? Birde ayakkabı numarası kaç olmalı
Elbette minik kadin isterim 35 falan olabilir
Dalga mı geçiyorsun
Yoo ciddiyim
Resmen cüce seviyorsun
O kadar değil aq eski sevgilim 154 tü
Oda bir cüce
Ne alaka ya bas jdjdhd
Çok alaka siz erkek değilsiniz
He aynen he
Evet öyle
Gotunu yerim sus
1,87 43
Aynı boy sevgili mi yoksa boyu omuza gelen sevgili mi istiyorsun? Birde ayakkabı numarası kaç olmalı
Benim boylarda pek denk gelmedi ama yakını bile harikaydı sadede yatakta boyların eşit olduğuna şahit oldum ayak narin olmalı
Yani büyük ayak narin değil dime
Asla
Neden ki
Senin genel nasıl
Benim ayağım da 43 numara
Saka
Niye şaka olsun
185,42
Aynı boy sevgili mi yoksa boyu omuza gelen sevgili mi istiyorsun? Birde ayakkabı numarası kaç olmalı
Yani açıkçası boy takıntım hiç yok, kısa da olabilir aynı da, ayak numarası takıntım da yok, çok önemli şeyler değil bence
Neden
Ne önemi var ki, beğenip hoşlanıyorsam yeterli
Uzun kızlar erkek gibi gelmiyor mu sana
Bu yüz hattı, vücut hattı, tarz ve tavırla alakalı biraz
Boy olarak soruyorum
180 boy bit kadında çok itici dururken başka birinde çok çekici olabiliyor
Genel olarak yorumla
Bana kötü gelmiyor
Neden mesela
Ya nedeni yoook
195 46
Aynı boy sevgili mi yoksa boyu omuza gelen sevgili mi istiyorsun? Birde ayakkabı numarası kaç olmalı
Kısa iyidir
Nedsn
Estetik duruyor
Ne alaka
Uzunlar çok daha estetik
1.87-43 bence ideal
Aynı boy sevgili mi yoksa boyu omuza gelen sevgili mi istiyorsun? Birde ayakkabı numarası kaç olmalı
Hatırlıyorum seni 😅 sen iyisin ya boyun boyuma
Ayakları önemli değilki
Boyum 1.86 ayak numaram 43
Aynı boy sevgili mi yoksa boyu omuza gelen sevgili mi istiyorsun? Birde ayakkabı numarası kaç olmalı
Omzuma gelsin ayak numarası 38_39 iyidir
Neden ama
Şalırrsın belkide bu benm düşüncem yalnz
Uzun kız istemiyorsun galiba
İstemiyorum evet çünkü bazı durumlardan dolayı
Erkek mi olmuyorsun kız uzun olunca
Hayır ondan değil
Hayır ondan demek ki erkek değilsin
Lan ne alakası var özel durum diyorum
Özel durum demek erkek olmamak demek yoksa hiç bir uzun kızın hiçbir kusuru yok
Kusurlu demedim farkndaysan ben uzun sevmiyorum zorlamı yani
Evet zorla seveceksin özel durumlar dada uzun kızların hiçbir kusuru yok bunu beyninize sokun uzun kızları ötekileştir meyin
Cevap versene
Napican
180 cm 45 numara