Canı öyle istemiştir. 💅🏻 Makyaj yapmayan kadın, dış görünüşüne önem vermiyor mu demektir? 🤔
Bazen çiçek, bazen felaketim.. 💁🏻♀️👸🏼♥️
-----

Canı öyle istemiştir. 💅🏻 Makyaj yapmayan kadın, dış görünüşüne önem vermiyor mu demektir? 🤔
Bazen çiçek, bazen felaketim.. 💁🏻♀️👸🏼♥️
-----

Hayır, doğal gezmek ya da makyaj yapmamak bakımsızlık değildir. Bunu çok az yapan biri olarak söylüyorum. Bakım; temizlik, düzen, sağlık ve kendine özenle ilgilidir. Cilt temizliği, saçın temiz ve taralı olması, kıyafetlerin uyumu… Bunlar bakım göstergesidir. Makyaj ise tamamen tercihtir, zorunluluk değil. Toplumda bazen “bakımlı” kavramı makyajla eş tutuluyor ama bu doğru değil. Bir insan makyaj yapmadan da gayet bakımlı, özenli ve estetik görünebilir. Doğallığı seçmek, ilgisizlik değil; aksine kişinin kendisiyle barışık olduğunun da göstergesi olabilir.
💙😊
Doğallıktan yanayım bende ve pek sevmem makyajı. Özel bir gün olmadıkça yapmam. Ama makyaj, bakım demek değil. Makyaj kimyasal bir şey zaten yani yüzü ve yapısını bozuyor. O yüzden normalden daha çok bakım yapmaları gerekiyor.
Tabi doğal olanlar arasında da bakım yapmayanlar olabilir. Şahsen çok bakımlı olduğumu düşünmüyorum. Kişisel bakım haricinde ekstra şu kremi kullanayım, gua sha ile masaj yapayım vs demem. Yapmaya çalıştım ama unutuyorum. Dışarıda çıkmadan güneş kremi sürmeye başladim, bazen onu bile unutuyorum
Makyaj yapmıyorum. Kaş, dudak üstü ve altı tüyleri mutlaka alırım. Yüzümü yumuşacık olması için, sivilce ve noktalar küçülsün diye kremler sürerim. Maske yaparım. Makyajsız birisi de bakımlı olabilir zaten. Makyaj dediğimiz şey kimyasal bir boya, cilde zarar veren. Yani makyaj bir bakım değildir, yüzü renklendiren bir kimyasal boyadır. Makyajlı ol ya da olma yüzüne bakıyorsan bakımlısındır.
Teşekkürler, kesinlikle.
Denmez. Makyaj yapmamak bakımsızlıkla aynı şey değil. Bakım kendine özen göstermekle ilgilidir, makyaj ise bir tercihtir. Doğal gezen, cildine bakan, temizliğine ve duruşuna dikkat eden biri gayet bakımlıdır. Herkesin kendini iyi hissettiği hâl farklı. Önemli olan başkasına benzemek değil, kendi içinde rahat olmak.
Güzel kızım Kızılinka, doğal gezen kıza bakımsız diyenin bakış açısı bakımsız bence. 😌✨
Makyaj yapmak “bakımlı olmak” demek değil; temizlik, cilt bakımı, saçına bedenine özen, tarzına uygun giyinmek de bakım. Bazı kadın makyajla kendini iyi hisseder, bazı kadın doğal haliyle. İkisi de çok normal. 🌸
Sen “bazen çiçek, bazen felaketim” demişsin ya, işte tam özgüven bu. Makyaj tercihtir, değer ölçüsü değil. 💅🏻💕
Cevap
48Cevap
Hayır, makyaj farklı bakım farklı
Hayır bakımın makyajla ilgisi yok
Bizlere genel bakımsız hatta çirkin derler ama bence bunu çekemedikleri için yapıyorlar bu devirde makyajsız dışarı çıkmak bile bir başarı sonuçta kimseyi takmıyorsun öz güvenlisin
Katılıyorum kimsenin ne dediğini takmıyorum 🌸
Doğal halin de güzel. Makyajsız kadın bakımsız kadın değil düzgün giyinip mis. gibi kokan kadın bakımlıdır. Ama arada makyajda hoşluk katar hafifinden😉
Çok çok nadir makyaj yaparım. Ben şimdi bakımsız mı oldum 🤧 oysaki doğal daha güzel olduğumu düşünüyordum ☹️ühüğüü 🤧
Hayır makyaj olmayan bir kadına çirkin demem. Ama yakıştırıp yakıştırmayanı hemen ayırt edebiliyorum. Genelde makyaj sevmiyorum. Ama makyaj yapmıyorum diye kaşını falan da martı gibi bırakmasınlar lütfen.
Onemli temiz olmak kıllı pullu gezmemek😃😂😃😂
Hiç de denmez, cilt bakımı ayrı makyaj ayrı. Ben de makyajsız dolaşıyorum hep.
Makyajla güzellik her zaman paralel gitmiyor bakım deyince de makyaj değil. Bir kişinin temiz olması, kendine özen göstermesi makyajla ilgili değil
Bakımlı olmakla makyaj yapmayı birbirine karıştırıyoruz. Bir kadın makyaj yapmıyor olabilir ama cildi parlıyordur, saçı temizdir, kendine has bir kokusu vardır... İşte bu gerçek bakımdır. Hatta bazen o 'hiç yokmuş gibi' duran sadelik, insanın karakteri hakkında çok daha duru ve samimi bir ipucu veriyor. Ben şahsen doğallığın yanındayım.
Açıkçası tercih meselesi bence bu yani isteyen istediği şekilde gezer makyaj yapan ya da yapmayan yapmayan kişiler ona bakarsanız daha güzel bence
Bazı sebeplerden ötürü makyaj yapan insanlar da var hani ben mesela göz altından dolayı başlamıştım genetik olarak mosmor
Tabi ki de doğal olana güzel denir. Bir kadın makyajsız güzelse net güzeldir. Tartışmaya kapalı bir konu bu bence.
Hayır bakımlı olmak güzel giyinmek temiz olmak güzel kokmak, temiz saç el tırnak hijyen bunlardır Makyajla ilgisi yok
Ben gündelik hayatta makyaj yapmıyorum ama bakımsız da biri değilim
Bakımsız olmak farklı bir konu bence
Makyajsız kız bağımsızdır net skf
Kizz bağımsız ne bakımsız yazmıştım canı çıksın klavyenin hep onun suçu 🤦♀️
Arada bazen canım tutuyor k bakma aplasi skjx💖
Bunu düşünmek de ayrı bir bağımlılıktır * keyfine göre yaşıcaksın makuajsız gezdiğim de oluyor makyajlı da. Kendin için makyaj yapıcaksın kendin olucaksın
Hayır, kişisel bakım ayrı, kozmetik ayrı 🌸
Kendiyle barışık kız denir. Doğal hâline de güvenen kız denir.
Öyle gezen kız varsa tebrik edilir ancak.
Makyajın bakım ile alakası ne ki zaten yüzü boyamak bakım mı oluyor?
erkekler doğal seviyorum diyor sosis dudakli kadinlara bakiyolar anlamadim ben bunlari 😂😂
Hayır, doğal güzellik ayrı makyajlı görünüm ayrı 🌸
Denemez. Bakımsız olmak başka bir şey. Kabaca, pasaklı ve özensiz denilebilir.
Bakımın makyajla alakası yok. Günlük hayatta doğallık en güzeli
Makyajla bakımın bir alakası olduğunu düşünmüyorum : ))
Hayır denmez doğallık her zaman makyajdan iyidir ben doğallıktan yanayım
Makyajla kötüleşen bile var. Yakışması da gerekir. O nedenle bir önemi yok
Doğal güzen makyaja ihtiyacı olmadığı için doğal geziyor
makyajsız olmak bakımsızlık olsa en bakımsızınız olurdum 🙂 ama bakıma onem veririm makyajı da özel günlerde yaparım sadece bence bakımsızlıkla alakalı değil
Kendine güvenen biridir
Bakım makyaj değil. ki
Makyaj değil de böyle de olmasın hani bu saç bu bakış ne küşları da almamış
Bende makyaj sevmem ki alakasi yok
Makyajsız kız eşit değildir bakımsız kız 🤗
Makyajsız olan kızlar nedense gözüme bi ayrı güzel geliyor.
Hijyenle makyaj aynı şey değil ya, bakımsız diyemeyiz
Hayır tabii ki makyaj yapmayıp aşırı güzel olan bir sürü insan var
Fotoğrafta ki gibi olsun benim olsun ne güzel doğal
Ben bakımlı ama makyajsız kadınlara daha beğeni ile bakıyorum.
en sevdiğim kadın karakteri. özgür ruhlu kendine güvenen kalıplara girmemiş
Sürekli makyaj yapılmıyor ama mesela ilk buluşmada makyaj yapmıyor ise evet bakımsızdır
Denmez öylesi makbuldür asıl
Bakımla bir alakası yok 🌸
Hayır doğaldır bence😇
Doğal olanlar daha çekici görünüyor
Hayır öyle istiyordur mutludur ben gibi:)
Doğal gezmesi daha hoş
Asla kesinlikle
Bazı kızlar makyajsız daha güzel
Bende onlardan biriyim
Vallahi yapmayanlar daha güzel
Hayır makyaj başka bakım başka sonuçta
Hayır ya onlar gerçekten çok güzel
Bir insanın suratını boyuyor olması dünyanın en saçma eylemlerinden biri zaten. Elle tutulur tek bir sağlıklı ve mantıklı yanı yok
Ben öyle kıslara bayılıyorum. Estetik dolgu makyaj yapanlar itici
Bana göre Olması gereken doğal diğer türlü itici yapmacık geliyor
Harika makyaja gerek yok güzel arkadaşıma
Bakım makyaj değildir.
Denilmez, sevilir. :)
Hayır doğallık en güzeli bence
Hayır bence öyle kızlar daha sevimli
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?