Koreliler biraz garip cidden ama içten içe ben de öyleyim garipler mi?

Arkadaşlar birbirlerinin yüzüne kulağına burnuna yüzündeki bene kadar yorum yapıyor mesela bir gün yüzü kötü görünsün yüzüne ne oldu berbat görünüyor diye zorbalıyorlar yani ben de biriyle yüz yüze geldiğimde bunun yüzünde sivilce mi var felan diyorum da içimden yüzüne gidipte bugün gözün şişmiş demiyorum ama genelde bizde de var bu durum bir gün yorgun olsan sorarlar ama Koreliler başka boyutta zorbalar sürekli kilolarından boylarından tiplerinden bahsediyorlar Korece bilmek bazen bana biraz garip hissettiriyor kendimi yetersiz çirkin hissediyorum bizim ırkımız gençken 25e kadar bebek gibi ama sonrası çöküyor çirkinleşiyoruz maalesef
Koreliler biraz garip cidden ama içten içe ben de öyleyim garipler mi?
Cevapla