• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Güzellik & Bakım

Erkeklerin sadece güzel kızlara aşık olması ne kadar doğru sizce?

YorgunBirCicek
YorgunBirCicek Takip Et
Master Yaş: 23
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
612
Yapay Zekaya Sor
Ya da ilgi duyması hakkında ne düşünüyorsunuz
Erkeklerin sadece güzel kızlara aşık olması ne kadar doğru sizce?
Erkeklerin sadece güzel kızlara aşık olması ne kadar doğru sizce?
Cevapla
Erkek Soruları Güzellik Soruları Sizce Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
18 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • jackass1903
    jackass1903 Takip Et
    Guru Yaş: 33 , eic 100%
    5 ay

    En çirkin kadın bile koluna en yakışıklı erkeği takabilirken erkeklerin hiçbir beklentiye girme hakkı olmaması ne kadar adil olabilir? 1.50 boyundaki kadın 1.90ın altı erkek değildir diyor, kas severim diyor, erkeğin cüzdanı dolu olur, evini arabasını almadan bir kadına talip olmaya hakkı yoktur diyor. Bak senin gibi genelleme yaptım ben de. Kalbi güzel kadın da vardır erkek de. Kalbi çürümüş kadın da vardır erkek de. Iki taraf da bu genellemeleri yaptıkça birbirlerine olan nefreti büyüyecek ve mutlu birliktelikler yavaş yavaş hayal olmaya başlayacak. İyilerin iyilere, kötülerin kötülere denk gelmesi dileğiyle. Özellikle çevremizdeki insanların yorumları ve yönlendirmelerine bu kadar kulak asmazsak daha mutlu ve huzurlu olacağımızı düşünüyorum. Kalbi güzel her insana kendi kadar güzel bir eş ve hayat diliyorum 🙏🏻

    1
    0 Yorumla

En İyi Cevaplar

  • ZodyakBeyi
    ZodyakBeyi Takip Et
    Guru Yaş: 27 , eic 65%
    5 ay

    Erkekler aşık olmaz... Bu devirin bu tip kadınlarına asla aşık olamayız... Cinsel ilgi sadece... Yanlızca cinsel ilgi ve o kadınla ortak bir paydaya gelebiliyor muyum bir konu da fikir ayrıldığı yaşadığımızda... Baktığımız tek şey... ihtiyacımızı görür mü? anlaşıp ortak yol bulunabilir mi? Evet ise haydi nikah dairesine diyoruz.

    Evlenmek istiyen kadınların " erkekler ne bekliyor" "ne verip-alıcağını" kafa da oturttuğunda evleniyor yoksa 40 oluyor 45 oluyor 50 oluyor ne istiyo erkekler sorusu ve neden güzel kadınlara bakıyo sadece... Sana bakmıyor çünkü ihtiyacı olanı senin vermiyiceğini görüp vericek kadınlara bakıyor yanlızca.

    0
    0 Yorumla
  • McCaLLs
    McCaLLs Takip Et
    Guru Yaş: 29 , eic 49%
    5 ay
    Güzellik & Bakım konusunda 445 cevap paylaştı.

    Karakteri olmayan güzel kız içi boş bir kabuktan ibarettir. Hiçbir çekiciliği olmaz. Anca kullanma peşindeki abazaların ilgisini çeker.

    0
    0 Yorumla
  • Tuğbasirius
    Tuğbasirius Takip Et
    Xper 7 Yaş: 43 , eic 100%
    5 ay

    Kadında erkekte belli bır olgunluğa gelmeden yaşamadan herşeyin güzellik olmadığını anlayamıyorlar. Kalbi güzel olmadıktan sonra zengın olsa ne olur hayat zindan olduktan sonra.

    1
    0 Yorumla

Yapay Zeka Cevapladı

Aşko Kuşko
Aşko Kuşko Takip Et
Fenomen
5 ay
  • Bu düşünce seni biraz yormuş gibi hissediyorum, kullanıcı adın bile öyle söylüyor sanki 🥺🌸 Bence erkeklerin sadece “güzel” kızlara aşık olması baya abartılmış bir genelleme. İlk bakışta fizik çekiyor evet, ama bağ kurduran şey kesinlikle karakter, enerji ve uyum 💫

    Güzellik algısı da herkes için farklı zaten. Kendini nasıl hissettiğin, tavrın, duruşun çok daha kalıcı. Sen bu konuda kendi çevrende ne gözlemliyorsun, erkekler gerçekten sadece dış görünüme mi takılıyor sence? 💭💕

    2
    0 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

40

Cevap

75

Cevap

  • birsuskuncicek
    birsuskuncicek Takip Et
    FenomenMentor Yaş: 29
    5 ay
    Güzellik & Bakım konusunda 7,2b cevap paylaştı.

    Erkekler için her şey süs ve püsten ibaret

    2
    1 Yorumla
    • Damrancomran
      Damrancomran
      4 ay

      Bu tanıma göre ben erkek değilim

      Yorumla
  • Barış_LonelyForever u
    Barış_LonelyForever Takip Et
    Efsane Yaş: 26 , eic 100%
    5 ay
    Güzellik & Bakım konusunda 47,4b cevap paylaştı.

    Kadınların sadece parası olan yakışıklılara aşık olması ne kadar doğruysa o kadar doğru

    1
    0 Yorumla
  • Andrews_Garden
    Andrews_Garden Takip Et
    Yoda Yaş: 30 , eic 100%
    4 ay

    Bu güzellik kimin bakış açısına göre şekilleniyor? Pekala sizin çirkin bulduğunuz bir kıza da bir erkek aşık olabilir. Herkesin güzel dediği bir kıza da bir değil bin erkek yine aşık olur. Önemli olan insanın kalbi ve dilinden dökülenlerdir. Peri kızı dahi olsa yılan gibi dili kömür gibi kalbi olduktan sonra dışı güzel olsa kaç yazar

    0
    0 Yorumla
  • rekreasyonistt
    rekreasyonistt Takip Et
    Master Yaş: 27 , eic 99%
    4 ay
    Güzellik & Bakım konusunda 490 cevap paylaştı.

    Biz yakışıklı bulduklarımıza düşüyoruz, onlar da güzel bulduklarına. Tabii kimisinin daha özgün bir algısı varken kimisinin de tam bir medya diretmesi güzellik algısı var ama nihayetinde herkesin kendine göre bir zevki var. İnsanlara zevkinden dolayı kızmak manasız. Daha özgün olmayı öğrenmeleri kesinlikle iyi olur ama.

    0
    0 Yorumla
  • Davidca m
    Davidca Takip Et
    Bilge Yaş: 26 , eic 100%
    5 ay

    Ben güzel kızlara aşık olmuyorum nedense ya da 3 bin tl harcayıp orasına burasına estetik yapan kendini bulunmaz hint kumaşı sanan kızlara da aşık olmuyorum. Fizik hattı belirgin doğal, aşırı basenli ve çıkıntılı kalçaya sahip kızlara aşık oluyorum hafızamdan da silinmiyor 🥺.

    0
    0 Yorumla
  • Mor_kalpp
    Mor_kalpp Takip Et
    Yoda Yaş: 28 , eic 100%
    5 ay

    Yoo aksine çevremde tipi sıradan olan ama el bebek gül bebek sevilen o kadar çok kız var ki. Bende Allah çirkin şansı versin diyenlerdenim. Yani demem o ki mesele güzelliği değil. Erkekleri daha kolay etkiler ama sadece aşık olmak için güzellik yetersiz. Karakter de mühim.
    He tipi güzeldir karakteri de cuktur +1 öndedir tabi.

    0
    0 Yorumla
  • Kauren m
    Kauren Takip Et
    Guru Yaş: 22 , eic 100%
    5 ay

    Burada aslında yanlış bilinen bi'şey var. Sırf kadın veya kız güzel olduğu için ilgi gütmüyorum karakteri, duruşu ahlâklı olması ve saygısı benim ilgimi çekiyor. Kişinin kalbindeki güzelliği yüzüne vuruyor genelde bu yüzden güzel diye damga vuruyorsunuz kadınlara. Güzel olan güzele layıktır misali.

    0
    0 Yorumla
  • xunixx
    xunixx Takip Et
    Master Yaş: 26
    4 ay
    Güzellik & Bakım konusunda 3b cevap paylaştı.

    Hepsi öyle, istisnasız
    Ya aslında insanoğlu böyle.. tamam biz sevdikçe yakışıklı buluyoruz onlar direkt güzel olunca ilgi duyuyorlar falan ama insanoğlunu ele alalım mesela.. bir hamam böceği ve bir kelebek düşünün.. insanların önyargısı ve dışlaması.. doğanın kanunu mu bu acaba
    Kafamda deli sorular

    0
    1 Yorumla
    • MaskeliPanter
      MaskeliPanter
      4 ay

      @xunixx seni kim kırdı bu konuda Güzellik

      Yorumla
  • MaskeliPanter
    MaskeliPanter Takip Et
    Xper 6 Yaş: 25 , eic 100%
    4 ay

    Biz erkekler genelde öyleyiz. Erkekler insanlar ne der tarzında da düşündüğü için yanında güzel kadınlar tutmak isterler hemde egolarını da tatmin etmeleri lazımdır o yüzden artık bir şey demiyorum kimseye

    0
    0 Yorumla
  • harrylinka
    harrylinka Takip Et
    Guru Yaş: 28 , eic 95%
    4 ay
    Güzellik & Bakım konusunda 323 cevap paylaştı.

    Güzellik önemli ama karakter uyumu yoksa anlam ifade etmiyor. Peki karakteri uyumlu ama güzel olmayan birisiyle olur mu? İşte sorudaki acı gerçek burada. Davul bile dengi dengine demek daha dogru olabilir...

    0
    0 Yorumla
  • sevgisizyasamakzor
    sevgisizyasamakzor Takip Et
    Xper 5 Yaş: 37 , eic 100%
    5 ay

    Yani bilmiyorum da ben gördüğüm şey şu bazıları çok erkek gibi ya hani kadın mı erkek mi ben ayrı demiyorum Kadın dediğin böyle şey olur şeffaf tatlı hoş Hani yağlı olur kilolu olur erkek gibi hasta olmaz ki ya biz onlara abi diyoruz yani

    0
    0 Yorumla
  • csb99
    csb99 Takip Et
    Yoda Yaş: 26 , eic 100%
    5 ay

    Kızlar da öyle mesela ben çok tipsiz olmama rağmen kızda benden hoşlanmasına rağmen yakışıklı olmadığım için kabul etmedi , ayrıca kızlar da çok güzel olması beklenmiyor çok kötü olmasa bile âşık olunuyor kızlara

    0
    0 Yorumla
  • AşkıÖldürmek
    AşkıÖldürmek Takip Et
    Master Yaş: 32 , eic 100%
    5 ay

    Görsel varlıklar yapılacak bir şey yok masalarda bile bu böyle güzel ile çirkin masalı misal. Kadınlar o erkekte hissettiği hislere, erkekler de kadının güzelliğine aşık oluyor bir oranında yakışıklı erkek çirkin kadın aşkına şahit olabiliriz ancak

    0
    0 Yorumla
  • DELİKANLIPRENSSSS
    DELİKANLIPRENSSSS Takip Et
    Master Yaş: 27
    5 ay
    Güzellik & Bakım konusunda 1,4b cevap paylaştı.

    Yoo evli veya sevgilisi olan kızlara bakin çoğu güzel degildir
    Güzel kadınlar hep yalnız kalırlar
    Nerde mükemmel bir kadin var kesinlikle yalnizdir

    1
    3 Yorumla
    • Asiilkiiz
      Asiilkiiz
      5 ay

      @DELİKANLIPRENSSSS hmm…

      Yorumla
    • Şimdigördüm
      Şimdigördüm
      5 ay

      Çok doğru

      Yorumla
    • Prekursor2
      Prekursor2
      4 ay

      Doğru

      Yorumla
  • Merops
    Merops Takip Et
    Master Yaş: 33 , eic 100%
    4 ay

    Bence erkekler sadece güzelliğe aşık olmuyor, güzellik ilk anda dikkat çekiyor sadece. Asıl bağ kurulan şey ilgi, hissettirdikleri ve yanında nasıl hissettirdiği oluyor.

    0
    0 Yorumla
  • Ayabasanmaymun s
    Ayabasanmaymun Takip Et
    Master Yaş: 29 , eic 99%
    4 ay
    Güzellik & Bakım konusunda 1,2b cevap paylaştı.

    Tamam belki sadece güzel kızlara aşık olanlar vardır ama tamamı da değil. Bknz müge anlıdaki ablalar... sokakta görsen selam vermezsin ama erkekler peşinde pervane

    0
    0 Yorumla
  • NE-VAR-KUZUM
    NE-VAR-KUZUM Takip Et
    Guru Yaş: 33
    5 ay
    Güzellik & Bakım konusunda 702 cevap paylaştı.

    Biz hiç değilse güzel kızlara aşık oluyoruz kızlar gibi tipi olmayan mesleği olmayan kavgacı madde bağımlısı serseri sabıkalı doğru düzgün Türkçe bile konuşamayan kekolara aşık olmuyoruz kızlar bitiyor hemen ilişki yaşıyor ölüyorlar öyle tiplere

    0
    8 Yorumla
    • lylyth
      lylyth
      5 ay

      İkisi farklı konular onu siz de yapıyosunuz. Size iyi davranını değil de günün sonunda hep köpek muamelesi çekene gidiyosunuz. İyi olan sonra güvenme problemi yaşarken siz de o an da narşist bencil kadınlara varınızı yokunuzu veriyosunuz sonra da kadınlar böyle şöyle diyosunuz diye biz de genelleyelim zaman

      Yorumla
    • NE-VAR-KUZUM
      NE-VAR-KUZUM
      5 ay

      Abaza erkekler öyle yapar genelleme yapmıyorum 100/99 aynı kadınlar

      Yorumla
    • lylyth
      lylyth
      5 ay

      o zaman senin dediğini de sadece keko kızlar yapar diyelim azıcık enpati yapsan anlayacaksin

      Yorumla
    • NE-VAR-KUZUM
      NE-VAR-KUZUM
      5 ay

      Valla okumuş aklı başında kızlar bile yapıyor

      Yorumla
    • lylyth
      lylyth
      5 ay

      Vlla ben yapmıyorum iyi bir meslek sahibi olmuş iyi bir yere gelmiş kariyer yapmış kaç kadın konuşmayı bile bilmeyen mesleği olmayan erkeğe aşık olmuş evlenmiş ben hiç görmedim. Okul okumakta ne var benim yüzde 50 engelli arkadaşım da bizimle aynı okulda okudu be geçti okul okumak başarı mı önemli olan iyi bir kariyer yapabilmek

      Yorumla
    • lylyth
      lylyth
      5 ay

      Okumuş ve aklı başında dediğin için öyle dedim aklı başında olmanın okumakla alakası yok

      Yorumla
    • NE-VAR-KUZUM
      NE-VAR-KUZUM
      5 ay

      Kariyer önemli değil. Kariyer sahibinden daha fazla kazanan pazarcılar var kuryeler var

      Yorumla
    • NE-VAR-KUZUM
      NE-VAR-KUZUM
      5 ay

      Okuyan biraz daha gözü açık diğerleri mal gibi biraz

      Yorumla
  • Hasan-ARSLAN
    Hasan-ARSLAN Takip Et
    Guru Yaş: 39 , eic 100%
    5 ay

    Kadınlaeın sadece yakışıklı, uzun boylu ve zengin erkekleri (aşık olması demiyelim de) tercih etmesi ne kadar doğru peki? En azından biz aşık oluyoruz ara da dağlar kadar fark var!

    0
    2 Yorumla
    • Rumiş12_
      Rumiş12_
      4 ay

      Yo paraya da güzelliğe de asik olan gerçek sevmez ki elini yüzünü kaybedince kilo alınca o erkek o kadını sevmez o zaman ya da iflas edince adam kadın onu birakir paraya tipe bakarlarsa tipe paraya bakandan aşık olandan lnsan olmaz gerçekten artık edepli ister olduk

      Yorumla
    • Hasan-ARSLAN
      Hasan-ARSLAN
      4 ay

      @Rumiş12_
      Çok güzel yazmışsın haklısın gerçekten 👏🏼👏🏼

      Yorumla
  • neredeydiiinn
    neredeydiiinn Takip Et
    Yoda Yaş: 24 , eic 84%
    5 ay

    Erkeklerin güzel kızlara ilgi duyduğu doğrudur ama ben güzel kızlara aşık olduklarını düşünmüyorum. Yani hepsi olmuyor

    1
    0 Yorumla
  • Alp608
    Alp608 Takip Et
    Yoda Yaş: 36 , eic 99%
    5 ay

    O erkeklere özgü bir şey değil bence
    Kadınların yakışıklı erkekle aşık olması ne kadar doğru bence diyecektin
    Bizim ne günahımız var 🤣🤣🤣

    1
    0 Yorumla
  • TürkKızıyız
    TürkKızıyız Takip Et
    Master Yaş: 30 , eic 42%
    5 ay

    Bizde yakışıklı ve uzun erkeklere aşık oluyoruz ne var yani? ;)

    2
    1 Yorumla
    • NE-VAR-KUZUM
      NE-VAR-KUZUM
      5 ay

      Boydan kaybettik😁

      Yorumla
  • ipekyolu
    ipekyolu Takip Et
    Master Yaş: 47 , eic 45%
    4 ay
    Güzellik & Bakım konusunda 313 cevap paylaştı.

    Yoo ben tipe aşık olmam.
    Evde kendi yaptığı poaçayı buluşmaya getiren kıza aşık olurum :)

    0
    0 Yorumla
  • Semih6934
    Semih6934 Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 100%
    5 ay
    Güzellik & Bakım konusunda 2,6b cevap paylaştı.

    Ben güzel kıza ya da çirkin kıza aşık olmam, bana göre dışı da içi de güzel olmalı ve özel hissettirmeli.

    0
    0 Yorumla
  • mustafacan1321
    mustafacan1321 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 27 , eic 100%
    5 ay

    Aşk doğru ve yanlış değildir aşk bir duygu ise madem kalp kimi begense ona aşık olur ya da gözler kimi begense yanlış veya doğru diye bakmaz insan

    0
    0 Yorumla
  • Tubahaniml
    Tubahaniml Takip Et
    Guru Yaş: 25 , eic 100%
    5 ay
    Güzellik & Bakım konusunda 400 cevap paylaştı.

    Görünüş bazen aldatabilir. Biriyle tanışmıştım. Çocuğun tipi çok iyiydi ama karakteri de bi o kadar bok gibiydi

    0
    0 Yorumla
  • uyuzbukız
    uyuzbukız Takip Et
    Xper 5 Yaş: 27 , eic 100%
    5 ay

    bence çekim önemli ve ben hala sasırıyorum duygu yani en azından birazcık çekim olmadan nasıl başka kızlarla yatıyolar insan kusası gelir be

    0
    0 Yorumla
  • Homo-Academicus
    Homo-Academicus Takip Et
    Xper 7 Yaş: 31 , eic 100%
    5 ay

    Kızlar tipsiz ve fakir erkeklere mi aşık oluyor 😅 Aslında kızların bu kadar samimiyetsiz ve bayağı olduğu bir ortamda erkekler fazla bile samimi

    0
    0 Yorumla
  • EnesBT
    EnesBT Takip Et
    Guru Yaş: 22 , eic 100%
    5 ay

    Yani erkeklerin sadece güzel kızlara aşık olduğu netleşti, şimdi doğruluğu tartışılıyor öyle mi? Kafayı yemişsiniz

    0
    0 Yorumla
  • Savas_Melegi
    Savas_Melegi Takip Et
    Guru Yaş: 20 , eic 100%
    5 ay

    Çirkinlere de aşık oluyorlar herkes güzelliğe önem vermez dünyanın en güzel kadınları bile sevilmeyip aldatıldı

    0
    0 Yorumla
  • Damrancomran
    Damrancomran Takip Et
    Master Yaş: 43 , eic 100%
    4 ay
    Güzellik & Bakım konusunda 628 cevap paylaştı.

    Güzel kıza aşık olmuyoruz
    Aşık olduğumuzu güzel görüyoruz

    1
    0 Yorumla
  • Muhammet35354270
    Muhammet35354270 Takip Et
    Guru Yaş: 27 , eic 100%
    5 ay

    Benim için çirkin olup güzel olması önemli değil kişi çok önemli bence ben ona aşık olmam lazım

    1
    0 Yorumla
  • Onurrr42
    Onurrr42 Takip Et
    Guru Yaş: 34 , eic 100%
    5 ay

    Bence yanlış düşünce her erkek aynı değil... Gerçek güzellik süs değildir veya dış görünüş değildir

    1
    0 Yorumla
  • TarikatVeHakikat
    TarikatVeHakikat Takip Et
    Xper 6 Yaş: 126 , eic 100%
    5 ay

    @38_11Enerjisi
    Var öyleleri şaşırmamak lazım 🙄🙄🫣🫣

    1
    4 Yorumla
    • 38_11Enerjisi
      38_11Enerjisi
      5 ay

      Ben sadece güzelliğe mi bakıyorum yani

      Yorumla
    • TarikatVeHakikat
      TarikatVeHakikat
      5 ay

      Yorumu gizli kullanıcıya almayı unuttum. Böyle de patlarım işte

      Yorumla
    • TarikatVeHakikat
      TarikatVeHakikat
      5 ay

      Yok efendim, estağfurullah. Kim öyle bir şey iddia ediyor, hadsizlik

      Yorumla
    • 38_11Enerjisi
      38_11Enerjisi
      5 ay

      İfşa olunca ben (temsili) :))

      Yorumla
  • TS_QueenWolfWoman
    TS_QueenWolfWoman Takip Et
    Guru Yaş: 40 , eic 100%
    5 ay

    Erkekler kör bile olsalar yine her kadının güzelliği ilgilerini çeker🤣

    1
    0 Yorumla
  • IceColdSlayer
    IceColdSlayer Takip Et
    Xper 5 Yaş: 26 , eic 100%
    5 ay

    Bunun aynısını kadınlar da yapabiliyor, sadece erkeklere özgü olan bir şey değil bu.

    1
    0 Yorumla
  • qüneşinsahibi
    qüneşinsahibi Takip Et
    Guru Yaş: 31 , eic 100%
    5 ay

    Herkes güzel olanı ister sadece erkekler değil kadınlarda yakışıklı erkekle olmak ister

    1
    4 Yorumla
    • Cihannylmz
      Cihannylmz
      5 ay

      Zaten çoğu kız tipe bakiyo maalesef çirkin erkek olmak daha kotu

      Yorumla
    • qüneşinsahibi
      qüneşinsahibi
      5 ay

      Tipe bakmicaz paraya bakmicaz neye bakcaz pardon

      Yorumla
    • Rumiş12_
      Rumiş12_
      4 ay

      Her şey tiple değil malaesef beyni boş adamdan iki saniyede soguyorum abi beyin kimse de olmuyor ya herkes bir şekil yakiiskli zengin olabiliyor ama beyin sahibi edep sahibi olmak deveye hendek atlatmak gibi oldi

      Yorumla
    • qüneşinsahibi
      qüneşinsahibi
      4 ay

      Yakışıklı olup aptl olani tabiki kimse istemez

      Yorumla
  • mrpolicemantr
    mrpolicemantr Takip Et
    Xper 3 Yaş: 26
    5 ay

    Hayatım tokadını yememiş erkek modelidir. Güzelliğe kanıp da yılları heba etmenin verdiği acıyla şu an düşünüyorum da evet arkadaşlar güzellik önemli fakat sonuca götürecek bir etken değil. Öncelik uyum ve Kafa yapısı

    2
    0 Yorumla
  • tortitotilla
    tortitotilla Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 100%
    4 ay
    Güzellik & Bakım konusunda 1,1b cevap paylaştı.

    Yooo yalan. Güpgüzel su gibi eşlerini sıfatsız kadınlarla aldatıyorlar

    0
    0 Yorumla
  • Pilotöğrencisi
    Pilotöğrencisi Takip Et
    Xper 7 Yaş: 21 , eic 100%
    5 ay

    Siz nasıl yakışıklı erkek arıyorsanız bizde güzel kız ararız, sizin eserinizzz.

    0
    0 Yorumla
  • Zevksizhayat
    Zevksizhayat Takip Et
    Master Yaş: 32 , eic 60%
    5 ay
    Güzellik & Bakım konusunda 524 cevap paylaştı.

    İnsanlığın doğasında olan bir şey Ömür boyu bu böyle olacak bizden önce de böyleydi

    0
    0 Yorumla
  • suqve
    suqve Takip Et
    Xper 5 Yaş: 21 , eic 100%
    5 ay

    Yüzeysel onlar. Çok ciddiye alma. Çocuk gibi dolanıyorlar etrafta.

    0
    0 Yorumla
  • Tuna8830
    Tuna8830 Takip Et
    Master Yaş: 38 , eic 91%
    5 ay
    Güzellik & Bakım konusunda 1,2b cevap paylaştı.

    Kadınların paralı erkeklere aşık olması kadar normal

    0
    0 Yorumla
  • YecücMecüc
    YecücMecüc Takip Et
    Guru Yaş: 46 , eic 100%
    5 ay

    Yoo ben illa güzel olsun değil bana hoş görünsün tamam diyenim

    0
    0 Yorumla
  • SirPolyglot
    SirPolyglot Takip Et
    Xper 7 Yaş: 29 , eic 100%
    5 ay

    İç güzelliğin önemine vurgu yapan güzel bir soru

    0
    0 Yorumla
  • Cinar344
    Cinar344 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30 , eic 100%
    5 ay

    Parali adam istiyorsan erkekler de güzel kız ister

    0
    0 Yorumla
  • zeki38
    zeki38 Takip Et
    Yoda Yaş: 41 , eic 75%
    5 ay

    Bence öyle değil 😌 İnsan fiziksel güzellikten çok, karakterine ve enerjine bağlanıyor aslında.

    0
    0 Yorumla
  • PatronBy34
    PatronBy34 Takip Et
    Guru Yaş: 34 , eic 100%
    5 ay

    Peki kadınların sadece yakışıklı erkeklere yüz vermesi?

    0
    0 Yorumla
  • DedektifMinnie u
    DedektifMinnie Takip Et
    Master Yaş: 29 , eic 100%
    5 ay
    Güzellik & Bakım konusunda 1,4b cevap paylaştı.

    Erkekler aşık olan varlıklar değildir. Kapıları gelen geçene açık olacak kadar aç gözlüler.

    0
    0 Yorumla
  • oldcity026
    oldcity026 Takip Et
    Yoda Yaş: 43 , eic 97%
    5 ay

    Zeka olmadıktan sonra güzelliğin hiç bir önemi yok.

    0
    0 Yorumla
  • KayipPsikopat_3
    KayipPsikopat_3 Takip Et
    Master Yaş: 28 , eic 100%
    5 ay
    Güzellik & Bakım konusunda 1,5b cevap paylaştı.

    Kendileri de bunun doğru olmadığını kazık yediğinde anlıyor

    0
    0 Yorumla
  • moonlight012
    moonlight012 Takip Et
    Master Yaş: 24 , eic 98%
    5 ay
    Güzellik & Bakım konusunda 766 cevap paylaştı.

    Bir şey düşünmüyorum hep öyle olur dışı çekici gelmeyenin içine bakmaz kimse

    0
    1 Yorumla
    • Cihannylmz
      Cihannylmz
      5 ay

      Çirkin erkek olmak daha kotu bence.. ben öyleyim instada fotomu gören kız begenmedim diyo. ya da ağzın çok iyi laf yapacak

      Yorumla
  • tozkoparan94
    tozkoparan94 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31
    4 ay

    Asik degil heyecan , gecici heves. Erkek adam sevdigi ve deger gordugu kadin ile beraber olur

    0
    0 Yorumla
  • dayanamıyorumartkk
    dayanamıyorumartkk Takip Et
    Xper 1 Yaş: 22
    4 ay

    gayet doğru bir kızıj yanında çirkin erkek görebilirsiniz ki çoğunlukla böyle olıyor ama yakışıklı bir erkeğim yanında çirkin bi kız görmeniz çok düşük ihtimal

    1
    0 Yorumla
  • Rumiş12_
    Rumiş12_ Takip Et
    Xper 5 Yaş: 22
    4 ay

    Valla doğru değil benim sevgilim zengin değildi bir su bile aldırmazdim kocam değil sonuçta ama ona rağmen aldatıldım terkedildim

    2
    0 Yorumla
  • zipzipçi
    zipzipçi Takip Et
    Yoda Yaş: 31
    4 ay

    siz yakışıklıya aşık olun sonra niye bana aşık olmadı de :D aynaya baktınız mı

    0
    2 Yorumla
    • Rumiş12_
      Rumiş12_
      4 ay

      Yakisikliya paraya güzelliğe bakan insanların gerçek sevdigini mi sandin gerçekten

      Yorumla
    • zipzipçi
      zipzipçi
      4 ay

      @Rumiş12_ zaten sanmıyorum kızların aşkı para oldukca tip oldukca var. kısaca kızların yüzde 99 unun aşkı sahte zaten

      Yorumla
  • Berna_13
    Berna_13 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 23
    5 ay

    Erkekler güzel kızlara aşık olmaz, sadece arzular...

    2
    0 Yorumla
  • Yücel8889191
    Yücel8889191 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 24
    4 ay

    Yok öyle bişi. Kafa dengi huyunda suyunda olsun yeterli bence genel olarak. Zaten sevdiğin gözünde herzaman güzelleşir. Neyse

    0
    0 Yorumla
  • Trudi
    Trudi Takip Et
    Xper 3 Yaş: 47
    4 ay

    Güzel kız yoktur ki aşık olsun 😂

    Soru yanlış 😂

    Nankör para budalası gösteriş meraklısı desen olabilir 😂😂

    0
    0 Yorumla
  • olgunÜye
    olgunÜye Takip Et
    Xper 7 Yaş: 35
    5 ay

    Doğal olarak, empati kuralım bakımsız ter kokan oturmasını kalmasını bilmeyen bir erkekten hoşlanırım kadınlar.

    0
    0 Yorumla
  • pskyüsrameşekalkan
    pskyüsrameşekalkan Takip Et
    Xper 1 Yaş: 33
    5 ay

    Her erkek için geçerli değil bu şahsen nişanlım güzelliğim için bana bakmadı

    1
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (55)
Devamını Gör(100)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Güzellik & Bakım > Sorular > Erkeklerin sadece güzel kızlara aşık olması ne kadar doğru sizce?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Erkeklerin sadece güzel kızlara aşık olması ne kadar doğru? 16 cevap verildi
Erkekler sadece güzel kızlara mı aşık olur? 56 cevap verildi
Erkekler sadece güzel kızlarla mı sevgili olur? 59 cevap verildi
Erkekler sadece güzel kadınlara mı aşık olur? 158 cevap verildi
Erkekler sadece güzel kadınlara mı aşık olur? 34 cevap verildi
Erkekler bir kızla sadece güzel olduğu için sevgili olur mu? 36 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Bakınca gözlerinizi parlatan biri var mı?
  • Vücudunuzda en çok nerenizi seviyorsunuz?
  • Sırılsıklam aşık oldun mu?
  • Rabbimizi gerçekten cehennem korkusu olmadan, sadece O olduğu icin sevebiliyor muyuz?
  • Sabah sakinliği mi, koşturması mı?
  • Sabah bakımları yapıldı mı? bugün kimler nerelerde?
  • Ne sıklıkla yüzünüze maske yaparsınız?
  • İyi bir dost mu yağlı bir tost mu?
  • Genç bir öğretmen karne hediyesi olarak öğrencilerini pavyona götürdü. Sizin unutamadığınız bir karne hediyesi var mı?
  • Çay olmadan kahvaltı yapabilir misiniz?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨