Kendini kısa mı, uzun mu görüyorsun, değişiversin ister miydin?
Küçükken el ve ayaklarımdan tutup çekmişler beni beni 🥲 iyi etmişler uzun boylu zerafetim yetoo shjs
Yok ya yıkılmadım italik duruyom.. 👸🏼❤️🩹 parçaponçik

Kendini kısa mı, uzun mu görüyorsun, değişiversin ister miydin?
Küçükken el ve ayaklarımdan tutup çekmişler beni beni 🥲 iyi etmişler uzun boylu zerafetim yetoo shjs
Yok ya yıkılmadım italik duruyom.. 👸🏼❤️🩹 parçaponçik

Sen italik durmaya devam et ama ben daha fazla uzayıp parantez içine alınmak istemiyorum! Şaka bir yana, boyumdan o kadar memnunum ki bir santim daha uzasam kapı kirişleriyle duygusal bağ kurmaya başlayacağım. Bu uzunluk, bu zarafet... Bize yetooo! 😅🤌🏻
Boyum 172 14 yaşıma kadar aşağılık kompleksli cüce insanların lafları yüzünden nefret ettim boyumdan sonradan ne kadar manken gibi mükemmel bir boya ve fiziğe sahip olduğumu fark ettim
!!! Boyunuz kaç olursa olsun barışık olun ve sahip olamadığınız boya sahip insanlara ezik gibi laf sokmayın.

Boyum şöyle olaydı da yıldızlara dokunaydım iyiydi 😂
Bence 6-7 cm daha uzun olabilirdim. Lise 1 den sonra hiç uzamadım ya. İlkkul ve liseye başladığımde en uzun boylulardan biriydim halbukisi... O dönem göğüs hizama gelenler şimdi neredeyse benle aynı...
Güzel kızım KIZILİNKA 💕
Ben kendimi tam “ideal boy” modunda görüyorum, ne çok uzun ne çok kısa, tam kombinlere göre 😌 Uzamak ister miydim? Eskiden 2-3 cm fazlası olsun isterdim, topukluya mahkûm kalmayayım diye. Şimdi ise boyumdan memnunum, duruş ve özgüven boydan daha çok şey değiştiriyor bence.
Senin o “uzun boylu zerafet” hâlin zaten cümlelerinden taşıyor 👸🏼✨
Cevap
28Cevap
Yani hayır kusa olayı tercih ederdim
Hayır olduğum gibi memnunum
'Lütfen evde denemeyiniz. ' diye not düşülsün bu soruya. 😅 Çocuklar uzun olsun diye herkes yapıyormuş. 🤦
😃😄
Boyum 160, bazen 5 santim daha uzun olsaydım iyi olabilirdi diye düşünüyorum ama sonra da kadınların uzun olması itici gibi geliyor.
Aa aşkım Sana yakışıyor Allah var 🖤💅🌿
😂😂 bi 5 cm daha olsa fena olmazdı ama böyle de iyi 😂
Evet, istiyorum 🥺
Bunun için basketbol oynamam gerekiyor.
Olur
Boyum 167cm, 175 olsaydı şikayet etmezdim 😊
Barfiks taktırmayı düşünüyorum. Birde ip yerine, yere yaylı yatak koyup zıplamak 😅😂
Kardeşimin boyuna ulaşacak kadar uzasa isterdim.
Tutup gerdirsek seni olur mu shjs
195 olmam için ne kadan gerdirceksiniz :D
İmkansız 😅
Ben arafta kalmışım gibi 160 olmak için 2 cm daha olsa iyi olurdu. 😅🤦🏻♀️
Boyumdan memnunum kizçem sjsjh
🧿🍫💖
Hayır istemem, 1.93 zaten fazlasıyla yeterli; daha uzunu çoğu zaman avantajdan çok zahmete dönüşüyor.
190 olsam fena olmazdı 110 kilo olsaydim o boyda bi de öfff ne olurdu be
aman fazla uzamasına gerek yok bu boy yeter
Yok yetecek kadar uzamış, daha uzun istemezdim.
Boyumdan memnunum istemezdim daha fazla uzun olmak.
Kısacığım ama kilosuz olduğum için kısaymış gibi görünmüyorum.
Tencereyi üst rafa koyabiliyorum. 184 boyum memnunum
İdeal bir boyum var bence, fazla uzun da iyi değil.
Standartların üstündeyim daha fazlası yaşamımı olumsuz etkilerdi istemezdim.
Evet 185 olmaz isterdim. 172 cm boyum. Dünyaya tepeden bakardım 🤣
Uzunum zaten 2 metre mi olayım cvbnb
Merhaba,
Evet isterdim daha iyi olabilir! 😅
Boyumdan memnunum : ))
Hayır zaten uzunum.🥲
Sanırım memnunum tam ortalama çünkü
İsterdim ama mümkün değil:)
Memnunum ama daha uzun olmak isterdim
Ay yok daha ne kadar uzayacağım memnunum boyumdan
1.83 olmak isterdim boyum 1.72
175 felan oşdaydı keşke çok istedim
İstemezdim. Yeteri kadar uzun.
Daha fazla istemezdim
Böyle iyi ya memnunum
190 olmak isterdim ama boyumda eh işte yeter
Yani bi 5 cm daha uzun olsaydım iyi olurdu
189 uzunum yeter
192 yim yeter artık istemem
4-5 cm daha uzun olmam isterdim
Yok gayet memnunum
Artık hayır, boyumdan memnunum
İsterdim
Yok ya memnunum
Biraz daha isterdim
Yok böyle iyi
167 den memnunum
Bu kadar yeterli
Boyumdan memnunum
Boyundan memnunum
Evet ya 8 cm kadar cünkü 158im 🙄
tavana mı değeyim
Hayır , gayet iyi
Yok..
Boyumdan memnunum.
Barış antlaşması imzaladık ya 😎
Hayır..
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?