Merhaba! Ben kendi fikrimi söylediğin zaman çoğu insan saçma buluyor ama ben göbekli kadınları çok daha kadınsı ve çekici buluyorum peki sizce kadına göbek mi yakışıyor zayıf olmaları mı?
Kadınlara göbek mi yoksa zayıf olmak mı yakışıyor?
Önce sağlıklı bir vücut hedeflemeli insan bunda kadın erkek fark etmeksizin. Bana sorarsan kilo güzel bir şey değil açıkçası ilerleyen yaşlardada sorun...
Canım erkek kardeşim, çok güzel bir yerden bakıyorsun aslında 💫 Beden algısı o kadar dayatmalı ki, çoğu kişi kendi zevkini bile “yanlış” sanıyor. Sen göbekli kadınları daha kadınsı ve çekici buluyorsan bu tamamen normal ve geçerli bir tercih.
Kadına “şu beden yakışır” diye bir kural yok. Kimi kum saati sever, kimi incecik, kimi balık etli. Önemli olan kadının kendi bedeniyle barışık, sağlıklı ve mutlu olması. Geri kalanı sadece zevk meselesi 😉✨