kendimde sevemedim gitti ama diğer herkeste güzel duruyor bence


Kemerli değil hatta en düzgün yerim belki de burnum😅 ama fotodaki kız çok hoş ya bence kemer bir kusur sayılmamalı zaten
Bence kesinlikle karakteristik bi özellik
Eig için teşekkür ederim ❤️
Fatih Sultan Mehmet burnu var bende maşallah Keleş gibi
Güzel kızım merhaba 🌙
Fotoğrafa bayıldım, tarzın aşırı karizmatik ve o kemerli burun bu havaya o kadar yakışmış ki anlatamam! Gerçekten yüzüne çok karakter katıyor, özellikle profilin müthiş duruyor.
Kemerli burun sende “farklı ve çekici” bir hava yaratmış, asla çirkin değil, tam aksine imza özelliğin gibi. Ayna karşısında saçını, eyeliner’ını, rujunu burun formuna göre oynayarak deneme yap, emin ol zamanla daha çok sevmeye başlayacaksın güzelim 💄✨
Cevap
21Cevap
Benim normal,
Sol açıdan çok hafif sağ açıdan profildeki işte. Senin attığın gibi değil tabi o yüzden sıkıntım yok :d
Kemerli değil, seviyorum ya, tuhaf geliyor bazen fakat geçerli ya AÇKJDASLKJGSA
Koku aldığı sürece burnumla bir husumetim olamaz. Şekli düzdür.
Sima ilminde kemerli burun geçmişten gelen bir bilgeliği simgeler.
Seninde mi gotik kombinin var
Zayifmisin peki genelde baya zayif oluyorlar
Boy kg kac peki merak ettim
Fotodaki kim, çok güzel
Hayır kemerli değil
Resimdeki kız güzel, burnu da yakışıyor :)
Kemerli değil normal bir burnum var
Bilmem değil ya. Severim burnumu
Yoo değil tam dik üçgen
Evet kemerli
Kemerli işte kemerli
Sen misin bu
Benim öyle biraz sorunum yok
Barbie burun yaptirdim🤣
Hafif kemerli
Burnumu seviyorum ya
Hayır değil
Normal düz
barışığım
normal benim
Normal burnum var
Kemerli burunda güzel
Normal
Hayır küçücük
sende de güzel duruyor gotik kız
harika görünüyorsun
Normal
Değil
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar