Şu beklentiler istekler gösterişler zaten insanı o kadar ucuz kılıyor ki. Ne kadını ne erkeği. Yüreğini seviyorsan olay bitti. Sipariş veriyorlar sanki.
Hahaha çok komik 😂 ben akşam yemeğimi yedim mesela yatısıyı kılayım gidcem yürüyüşe. Yarın bir gün sağlık lazım olursa söyle bana doktor tanıdıklarım var 😂
Sen yaşattın sanki de 😂 hem benim sevdiklerimi yiyemezsin çünkü dışarıdan yemem 😂 mesela evde yapılan sütlaç severim ya da ıslak kek ama dışarıda yemem 😂
Toplumda bir kısım erkeklerin beklentilerini tüm erkeklerin beklentisi gibi yansıtmak doğru değildir bu bir.
İkincisi, kendi açımdan konuşacak olursam, tek beklentim var. O da beni anlayan, benimle empati yapabilen kafadar biri olması. Çünkü bu beklentileri yerine getiren bir eş ile ömür boyu mutlu ve huzurlu olabilirim.
0
2 Yorumla
Soran
5 ay
Platin, beyaz ten, 150 boy, 45 kilo, 36.5 ayak diye devam etseydin eic seçerdim
Güzel kızım, o ekran görüntüsü her şeyi özetlemiş zaten 😂
Erkeklerin bir kısmı “platin saç, 36 numara ayak, beyaz ten” diye katalog yaparken; kendi taraflarında kriter “tuvaletten çıkınca elini yıkayan adam” seviyesine düşmüş durumda… Bu da bizi değil, onları küçültüyor canım.
Sen kendi standartlarını asla düşürme. Temiz, saygılı, karakterli olsun; gerisi vallahi makyaj gibi, detay sadece 💅✨
Sırf bu yüzden toplu taşımaya bindikten sonra ışık ilk fırsatta elimi yıkamak oluyor. Milletin tutunduğu yerlere tutunuyoruz kimin eli ne kadar temiz belli değil. Tiksiniyorum gerçekten ya
Evet soyledigim 2si varsa el yikamasi hosunuza gider diger erkekler cok temiz olsa bile istemezsiniz yani kriteriniz cok yuksek manipule etmeye calismayin
Soran
5 ay
El yıkamak kırmızı cizgim
Cevap sahibi
5 ay
Her zaman yikarim bu zaten onemli olmasi gereken ama soruda sadece kriteriniz buymus gibi davraniyorsunuz hicbir kiz istemedi yani kriter bu degil
Olabilir sıkıntı yok, boyuna göre normal bir numara olabilir. Seveceğim kadını ayağı küçük ya da ince belli diye sevmeyeceğim, uçkur derdine düşmemek lazım. Gereksiz fetişlerim yoktur, olan insan da ciddi ciddi sevmiyordur. Boyunun uzunluğuna vs dikkat ederim o ayrı mevzu. Genelleme yapmak hoş değil ama çoğu hemcinsim dediğin gibi cinsellik odaklı düşünüyor haklısın o konuda
Ve soruda açıklama kısmında olan beklentiler basit insan işi, aynı şekilde de kızın elini yıkayan oğlandan etkilenmesi de öyle. Kaliteli kriterleri olanlar yok oldu günümüzde. Piyasacı oğlandan beklenmeyecek laflar ediyorum hayır olsun :D