Erkekler, Sırf 180 üstü olduğum için kendimden nefret ediyorum. İnşaallah ölürüm. Çünkü bütün erkekler uzun kıza travesti diyor?

Sırf 180 üstü olduğum için kendimden nefret ediyorum. İnşaallah ölürüm. Çünkü bütün erkekler uzun kıza travesti erkeksi diyor?
Bir kerede Allah peygamber için kısa kıza erkeksi demiyorlar

onlardan o kadar bu kelimeyi duymak istiyorum ki anlatamam

Güncellemeler
5 ay
Biri öyle bir yorum yapsın ki uzun kızın değil kısa kızın erkeksi olduğuna inanayım
Erkekler, Sırf 180 üstü olduğum için kendimden nefret ediyorum. İnşaallah ölürüm. Çünkü bütün erkekler uzun kıza travesti diyor?
Cevapla