Kızlar erkek boyuna neden bu kadar takıyor?

190 olsun tipsiz parasız kötü ş*refsiz de olsa fark etmiyor. Boy neden bu kadar önemli ideal erkek boyu 175 180 zaten. 155lik kızlar bile 185 190 istiyor. Ayrıca bunu unutmayın uzun boylular genelde aklı kısa oluyor maalesef.(Hepsi değil tabi) Kızlardaki bu boy takıntısını anlayamıyorum. Tamam erkek kısa olmasın da ama hepsi 190 190 iyice suyunu çıkarmadılar mı?
Kızlar erkek boyuna neden bu kadar takıyor?
Cevapla