30 yaşındayım, erkekler artık ilgimi çekmiyor, östrojen değerlerim mi düştü yoksa ben mi fazla seçiciyim?

Yani yaşım 30 sevgilim olmadı biraz da zor begendigimden evlilik düşündugumden olmadı ama mükemmel diye biri yok arıyorum cikmiyo arkadaşlar ama erkeklerin çoğu da ilgimi çekmiyor yani çoğu bana çekici gelmiyor sebebi ne acaba evet zor beğeniyorum tipe bakan biriyim bilmiyorum ondan mı çoğu erkeği begenemiyorum yani bir türlü cekmiyor beni hani beni çekmesi için ya bana Özel davranması lazım değer verip el üstünde tutma gibi ya da yakışıklı erkekler ilgimi çekiyor arkadaşlar neden böyleyim ben bu gidişle yaş 30 a dayandı evlilik nasıl olacak benim o çekmiyor ilgimi bu cekmihor ilgimi millete bakıyorum ortalama tipte insanlara evet dyorlar ben neden erkekleri begenemiyorum acaba

30 yaşındayım, erkekler artık ilgimi çekmiyor, östrojen değerlerim mi düştü yoksa ben mi fazla seçiciyim?
Cevapla