Makyaj yapmaya ve aynaya bakmaya bu kadar takıntılı olmam normal mi, yoksa psikolojik bir sorun mu 🥲?

Ben kafayı yemiş olabilir miyim ya ben makyaj yapmayı assiri seviyorum suslenmeyi falan aynaya bakmayı günün yarışı aynada geçiyor makyajsız balkona bile çıkmıyorum çantamın yarışı makyaj malzemesi oluyor dışarı çıkınca erkekler için falan değil valla ben boyamada seviyorum boyadigim en kaliteli tuvali makyaj yaparken yüzüm olarak kullanıyorum amacım erkekler olsa gece ya da evde tekken balkona çıkarken ya da bakkala giderken yapmam az önce bir makyaj yapmışım ufff saat gece 3e geldiğini fark etmemisim bile birden uykudan uyandım hoop bir baktım ayna karsisindayim

Güncellemeler
5 ay
Ben hostes olayım ya
Makyaj yapmaya ve aynaya bakmaya bu kadar takıntılı olmam normal mi, yoksa psikolojik bir sorun mu 🥲?
Cevapla