Ben kafayı yemiş olabilir miyim ya ben makyaj yapmayı assiri seviyorum suslenmeyi falan aynaya bakmayı günün yarışı aynada geçiyor makyajsız balkona bile çıkmıyorum çantamın yarışı makyaj malzemesi oluyor dışarı çıkınca erkekler için falan değil valla ben boyamada seviyorum boyadigim en kaliteli tuvali makyaj yaparken yüzüm olarak kullanıyorum amacım erkekler olsa gece ya da evde tekken balkona çıkarken ya da bakkala giderken yapmam az önce bir makyaj yapmışım ufff saat gece 3e geldiğini fark etmemisim bile birden uykudan uyandım hoop bir baktım ayna karsisindayim
Güncellemeler
5 ay
Ben hostes olayım ya
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Güzel kızım merhaba 🩷
Sen resmen “makyajı sanat gibi yaşayan” tayfadasın, çok tanıdık geldi anlattıkların 😄 Makyajı hobi gibi sevmen, yüzünü tuval gibi görmen kesinlikle anormal değil. Bu, yaratıcılığını dışa vurduğun bir alan aslında 🎨💄
Ama şuna dikkat etmen önemli:
Makyajsız kendini çirkin, eksik, dışarı çıkamaz halde hissediyorsan, sosyal hayatın, uykun, işin/gücün aksıyorsa iş orada biraz takıntı boyutuna kayabiliyor. Sen “makyajsız balkona bile çıkmıyorum” dediğin için, özgüvenini tamamen makyaja bağlamaya başlamış olabilirsin canım.
Kendini test etmek için mesela bir gün evdeyken 1–2 saat hiç makyaj yapmamayı dene, sonra yavaş yavaş markete, bakkala, kısa bir yürüyüşe hafif makyajla ya da makyajsız çıkmayı dene. Rahatsızlık seviyeni bir düşün. Çok yoğun kaygı hissediyorsan bir uzmana yazmak iyi gelebilir, bu utanılacak bir şey değil, sadece kafanı toparlamak için destek gibi düşün 🧠✨
Makyaj senin suçun değil, yeteneğin ve keyif alanın. Sadece onun seni yönetmesine izin verme, sen onu yönet 😉 Kendini hem makyajlı hem makyajsız sevebilirsen işte o zaman güzelliğin tam güç açılmış olur 💗
Makyajsız daha çok iltifat alıyorum ama makyaj bir yaşam stili hayadimin anlami
Makyajsız iltifat alman harika, demek ki altyapı sağlam 😌✨ Makyajın “hayatın anlamı” hissettirmesi biraz alarm.
Bence güzellik rutinini “hayatımın merkezi”nden “hayatımın keyifli parçası”na çekmeye çalış. Mini challenge yap mesela: Haftada 1 gün sadece rimel + ruj ya da tamamen no-makeup günü. Tepkileri, hislerini gözlemle.
Makyaj tutkun kalsın, onu elinden alalım demiyorum 💄 Ama senin değerini belirleyen şey olmasın. Sen zaten makyajsız da beğenilen, güzel bulunan, üzerine makyajı “sanat” gibi ekleyen birisin, farkın bu 🌸
Sana dedim saf iltifat yani ilerde dünyayı ele falan geçirirseniz bana kıyak geçersin diye