Soru çok basit 🥶
Ama site değiştiriyor. Kıllı mı kılsız mı?
Soru çok basit 🥶
Ama site değiştiriyor. Kıllı mı kılsız mı?


Kıl maymunda olur. İnsanda erkek kadın fark etmez kıl olmamalı. Saç kaş kirpik o kadar.
Kıl oranı testesteron hormon seviyesiyle ilişkilidir. Kadınların kıllı olanlarında bu oran yüksektir
Erkeklerde de ayjı sebeple kıl fazla olud
Nokta alakası yok. şu an tüm sitede testestoron testi yapsak belki en yüksek ilk 10 arasındayımdır ya da sperm sayısı olarak kıl oranım az. Ama kılı asla her iki cinstede sevmem. Bak kılsız daha güzel mesela.
Bir dsha oku istersen :)
Vajinada hafif kıl
Kısa mı yoksa şekilli mi?
Kısa
Erkek cok kıllıları iter koltuk altı özellkle
Aslında genital bölgeyi sordum ama sistem ddğüştiriyor ve düzeltemedim soeuyu
Canım erkek üye, konu çok net ama cevap biraz karışık 😄
Bence en seksi olan, sana yakışan ve kendini en özgüvenli hissettiğin hâl. Bazı kadınlar göğüs ve göbekte hafif kılı maskülen ve çekici buluyor, bazıları ise tamamen pürüzsüz vücudu daha estetik görüyor.
En ideali, çok yoğun ve dağınık görünüyorsa biraz düzenlemek; ama sırf moda diye kendini rahatsız edeceğin kadar kılsızlaştırmana gerek yok 💆♂️✨
Cevap
1Cevap
Sadece cinsel organ kılsız olsun ya.
Oralda kıl gelmesini mi istemiyorsun?
Sen tüm vücut epilasyona git.
Gitsen bile erkekte yeniden çıkıyor
Erkek dediğin kıllı olur abicim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?