Evde sıkılınca makyaj yapar mısınız yoksa sadece dışarı çıkarken mi makyaj yaparsınız?

#gadasından sevgilerle 🙃
Evde sıkılınca makyaj yapar mısınız yoksa sadece dışarı çıkarken mi makyaj yaparsınız?

#gadasından sevgilerle 🙃
Evdeyken biz başka bir seviyedeyiz ✨
O ev topuzu var ya… dışarıda aynısını yapmak mümkün değil. Bir de banyo öncesi “canım istedi” makyajı… sanat eseri resmen 💄Demek ki mesele ortam değil biz evdeyken efsaneyiz 😂
Ev topuzu efsane güzel 🙃
evde sıkılıncada yaparimm cok iyi oluyp disari cikarken bi eksiklik olur genelde ama evde daha rahat ya bi yere yetisceksin kaygisi yokk
Aynen
düğüne gider gibi yapıyorum bazen
Çok zamanın olmalı
İyi bari
Canım gadası, selam 🥰
Ben evde sıkılınca da makyaj yapan tayfadanım kesinlikle 😄 Özellikle kışın dışarı çok çıkmayınca, sıcak evde oturup farklı makyajlar denemek hem terapi gibi geliyor hem de elimi geliştirmiş oluyorum.
Günlük hayatta hafif kullanıyorum ama evdeyken “şöyle kışa uygun buğulu göz, sıcak tonlar, biraz da kontür” diye denemeler yapıyorum. Dışarı çıkmasam bile, o aynadaki hazırlanmış halimi görmek modumu yükseltiyor 💄✨
Cevap
4Cevap
Hiç yapmam evde bi de onun silmesi var aynı zamanda yanaklarımda rozasea var öyle her şeyi süremem sadece nemlendirici ve güneş kremi
İyiymiş
Hiç Makyaj yapmam, bb Krem bile sürmem, sadece günlük güneş kremi ve dudak nemlendirici kullanırım xd
En güzeli o
İnsanın cildi daha güzel makyajsiz
Sıkılınca Evde Makyaj Yapan Kadınlar Çok Var, Kişiden Kişiye Değişen Bir Durum Aslında.
Kesinlikle
Üşengeçim yapmam dışariya çıkarken yaparım bazen gadası
Öylesi daha iyi
🙃
Bazen ruj filan sürerim
İyiymiş
Eve de yaparlar hiç merak etme :D cünkü selfie cekerler genelde ve görüntülü konusular vs :D
Doğru
Sadece çıkarken yaparım sıkılınca daha çok film izlemeyi tercih ederim 💋
En son izlediğin film hangisi
Eski dizi Medcezir
İyiymiş
Rimel sürerim yetiyor😉
Maşallah
dışarı çıkarken yaparim
İyi bari
Dışarı çıkarken yaparım
Mantıklı
Sıkılınca arada bir yaparım 🤭
Guzel
Ben hiç makyaj yapmıyorum
🤣
😂😂😂
Evdede makyaj yapıyorum özel günler için.
Vay iyiymiş
Fotograflar çekilsin hatralar önemlidir benim için
Bu yönün güzelmiş
Teşekkür ederim senin içinde önemli değil mi
Benim içinde önemli
Ne güzel :)
Teşekkür ederim 🙃
Rica ederim :)
🙃
Bazen kırmızı ruj sürüyorum.
Yakışır
Sadece özel günlerde makyaj yaparım
Güzelmiş
Canım istesin gecenin 3’ünde de yaparım
Maşallah
Ben yüzümü soğuk suyla yıkıyorum.
En sağlıklısı o
Eskiden kendi kendime de yapardım artık useniyorum
Yapmamak daha iyi
Neden ne alaka
Evde sıkılınca abiye makyajlar ysparim
Oda iyiymiş
Starmaker da boy gösterirken genelde yapıyorum
Makyajsız olmaz mı
Olmaz asla
İyi bakalım
İki türlü de yaparım güzel hissetmek için
Harika
direkt yapmıyorum
Peki
Evet severim ✨
🙃
Evde yapmam
İyi bakalım
yapıyorum aradaaa
Çok iyi
Hiç yapmam
Güzelmiş
Yapıyorum bazen
İyi bakalım
Evde de canım isterse yaparım
Yaparım evett
Güzel
Bazen
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?