Lazer epilasyonda tüyler sizde kaçıncı seansta tamamen bitti, içte siyah kıl görüntüsü normal mi?

Üç seans oldu hala o pürüzsüzlük görüntüsü yok hep içte bir siyah kıl görüntüsü var :( bir cesaret başlayıp 8 seans 15 bin lira verdim de acaba hormonel bozuklukluğumdan dolayı mı böyle

Lazer epilasyonda tüyler sizde kaçıncı seansta tamamen bitti, içte siyah kıl görüntüsü normal mi?
Cevapla