Hermes imza kokusu buna lafım yok ama ben Diorcuyum. Armani de güzel ama şunu söyleyeyim Eros biraz 25 alt kokusu hiç beğenmiyorum. Hatta sarı renkli çıkan versiyonu ne öyle ya bildiğin şekerli portakal limon suyu falan eline dökülmüş gibi
Canım, 40 yaş erkek için bu seçenekler içinde gönlüm direkt Terre d’Hermes’ten yana olurdu 🧡
Eril, olgun ve çekici bir koku; günlük de olur, özel güne de yakışır. Özellikle kış aylarında tenle çok güzel bütünleşiyor, imza koku gibi duruyor. Ne çok genç işi, ne de fazla ağır. Ofis ortamına da sosyal ortama da uyumlu, karizmatik ve sofistike bir hava veriyor 😉