30 yaşından sonra kadının duruşu, çekiciliği ve karakter oturması hakkında ne düşünüyorsunuz?

Öyle midir?

30 yaşından sonra kadının duruşu, çekiciliği ve karakter oturması hakkında ne düşünüyorsunuz?
30 yaşından sonra kadının duruşu, çekiciliği ve karakter oturması hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla