Bugün doğum günüm, çirkin bir kız olarak iyi dileklerinizi istersem ayıp mı olur 😊?

Çirkin bir kızım değer veren yok da bir mutlu senelere demeniz hayatımı değiştirir kimbilir sevgiler saygılar muck muck

Bugün doğum günüm, çirkin bir kız olarak iyi dileklerinizi istersem ayıp mı olur 😊?
Cevapla