Kalın büyük dudak
Renkli göz
Sarı/turuncu saç
P.. rnolardan yabancı dizilerden görüyorsunuz.. özentiliğin bu kadarı.
Kendinizden de utanmiyosunuz :// hep aynıyız demiyo musunuz birbirinize.
Kalın büyük dudak
Renkli göz
Sarı/turuncu saç
P.. rnolardan yabancı dizilerden görüyorsunuz.. özentiliğin bu kadarı.
Kendinizden de utanmiyosunuz :// hep aynıyız demiyo musunuz birbirinize.
popüler kültür artık bunlar güzellik algısı olmuş herkes o tiplere benzemeye çalışıyor zamanla değişir merak etme birde biraz toplumsal bir şey Türkiye de sarışın (doğal)
Güzel kız, seni o kadar iyi anlıyorum ki… 💔 Ama inan bana, herkes aynı kadını beğenmiyor. Sadece sosyal medyada ve dizilerde o “kalıp” çok öne çıkarıldığı için sanki herkes onu seviyormuş gibi geliyor.
Erkeklerin bir kısmı o kalın dudak–sarı saç–renkli göz üçlüsüne özeniyor olabilir, doğru. Ama çoğu, gerçek hayatta doğal, samimi, kendine bakan ve özgüvenli kadınlardan etkileniyor.
Sen kendini başkalarının beğeni kalıbına göre yargılama. Her yüzün, her tenin, her göz renginin ayrı bir karizması var. Özellikle kış aylarında, hafif bir dudak nemlendiricisi, temiz bir cilt ve sıcak bakışlar, yeminle o “kalıp” güzellikten çok daha çekici duruyor. ❄️💄✨
Cevap
8Cevap
Bana kusurları olan anadolu genlerini yansıtan kadın, kadınmış gibi geliyor.
Kusursuz olana kıvanç tatlıtuğ layık zaten
kusursuz insan yoktur
İsteyen istediğini beğensin değerim onların sevdiği ya da sevebileceği kişi olabilmek için fazla geniş kaldıki çirkin değilim
Yok yanlışın var hoşlandığım kız düz dudaklı sinsi gözlü hafif çekik gibi siyah saçlı
Her erkek değil. Çoğu erkek kalın dudak beyaz ten renkli göz sari sac sever
Kalın dudak itici geliyor biri estetik yapmış sucuk gibi beğenmedim
Doğalına eyw ta estetik esmeride sarışınıda kötü
Estetik demedimki🥱
Kadınlar neden hep aynı tip?
Siz öylelerini beğendiğiniz için sayın süper zeka
Erkeklerde kadınlar için yaşıyor sorun yok.
Onlar yükseltiyor çünkü bizi
Çünkü p. rnolardan bilinçaltıniza kazınmış
Nah alakası yok:)) izleye izleye beyniniz sulanmış hadi yürü
sarı saç sevmem kızıl severim
Banane
Yav he he
Ülkemizde az ne azsa ona yöneliyorlar
Saçmalık
Kalın dudağın sebebide skso bence
Öyle zaten. P... rnodan görüyorlar
İzleye izleye beyinleri sulanmış doğal vücut algıları kapanmış tuhaflar bence
Bencede ya:// garip olmuşlar. Psikolojileri bozuk
ben degil. buyuk gt , kucuk agiz
Begenmiyorum sorun yok
ne alaka böyle bir şey yok
Nah yok.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?