Kendinizi gerçekten güzel ya da yakışıklı buluyor musunuz?

Ben kendimi o kadar da güzel bulmuyorum.

Çünkü güzel bir kadın olmak için dünyanın her yerinde geçerli olan bir güzelliğe sahip olmanız lazım.

Mesela ben Hindistana ya da Afrikaya gitsem çok güzel bir kadın olarak görülebilirim ama Avrupada veya Slav ülkelerinde güzel bulunacağımı sanmam.

Türkiyede ise sokakta benden bir sürü vardır zaten.

Kendinizi gerçekten güzel ya da yakışıklı buluyor musunuz?
Cevapla