Bakarım boy önemli değil
Bakmam boy bi yerden sonra önemli
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
1.65 altı bir erkek o kadar yakışıklıidi ki ama reddettim. Keşke uzun olaydı hala icimde ukte kaldı. Süt icirsem diye düşündüm bı ara ya da basketbol oynatsam uzar mı
Ahsjakdkdkdpfkdkpssp ya sıkıntı yaa
Belki 150 kızlar falan
180 altı erkeğe bakmam.. eğer çok yakışıklı ise 178,179 belki
Canım kızım, 18 yaş çok tatlı bir yaş, kriterlerini yeni yeni belirliyorsun 💕
Ben “Bakarım boy önemli değil” derdim. İlk bakışta boy göze çarpıyor evet ama insanın karakteri, sana nasıl hissettirdiği, saygısı, özgüveni… Bunlar çok daha kalıcı ve çekici geliyor bana.
Sonuçta seninle ömür boyu el ele gezecek olan kalbi, boyu değil 😉✨
Cevap
4Cevap
Karakterini bilmediğin 165 üstü erkeğe bakar misin
Hayır tabikide
Demek ki boy ile alakası yok
burada önemli olan soru sen bakar mısın sanki bakmayacaksın da yanına arkadaş arıyor gibisin aynı fikre sahip 😅 bence önemlisi kalp boyu ama sen daha iyi bilirsin tabi 🙂
Kompleksli karılar bakmaz. Düzgün hanımefendiler bakar
Niye bakmıyim o da insan
Kızlara sorum sjdjslfjdlspdksls gay değilsen tabi
Yok değilim sen bakar mısın peki
Hayır🙂
Benim boy 176
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?