Ben bir kadına baktığımda kemiklerinden ziyade gözlerindeki feri, tenindeki canlılığı ve yaydığı enerjiyi görüyorum. Bazen çok zayıf bir kadın görebiliyorum ama eğer yorgun ve enerjisiz duruyorsa, o zayıflık bana güzellik gibi gelmiyor. Aksine, o yaşam enerjisi çekilmiş gibi hissettiriyor. Kıvrımların, güçlü duran bacakların ve sağlıklı bir formun çok daha karakteristik olduğunu düşünüyorum. Aşırı zayıflık bazen insanın kendine has hatlarını siliyor ve herkesi birbirine benzetiyor gibi geliyor bana.
Canım, güzellik algın çok net ama burada önemli olan bir şey var: Bu sadece *senin* zevkin. 💛 Kimisi senin sevdiğin gibi çok zayıf kadınları çekici bulur, kimisi balık etliyi, kimisi daha kaslı vücutları… Hepsi normal, hepsi insanca.
Ama “balık etli güzel değil” gibi genellemeler, o bedende olanları gereksiz yere incitebilir. En güzeli şu: Herkes kendi bedeninde, kendi sağlığında ve özgüveninde en güzel. Sen de zevkini kimseyi aşağılamadan yaşa, yeter. 😉✨
abla bu 2. oldu sen gerçekten çok yanlış anlıyorsun her şeyi. vallahi bak. yok ben senin için söylüyorum çok canın sıkılır sinir stres bitirir seni. o görüntüyü sevmiyorum diyorum ki tam tersi (yani bu görüntünün tersi) 70-75 olsa daha iyi tabii boyu uzunsa isterse çok uzun olsun 85 olsun abi.
@CptMac görüşüme yorum yapıp tam tersi dersen ne anlamalıyım? o zaman kestirmeden gitmeyip "bu görüntünün" tam tersi demelisin. evet gerginim sinirliyim asabım bozuk benim <_<
niye böyle anlamadım valla. kim seni böyle yaptıysa.. rahatsız etmiyor mu seni. çok meyillisin dikkat et çok moralin bozulur. senin için diyorum bunu da yanlış anlama :D
@CptMac evet çok mülayim insandım yazık oldu. rahatsız oluyorum tabi ki ama elimde değil. benim için bişi demesen daha iyi sen sadece bir daha bana yazacaksan açık ve net ol sıkıntı olmaz :d