selam
nisanlinizin gözü disarda olsa ayni zamanda 20 yillik exilier sirdas yapsa Nasil davranirsiniz?
agzina mi s…. Yoksa mal gibi cekip gidermisiniz?
selam
nisanlinizin gözü disarda olsa ayni zamanda 20 yillik exilier sirdas yapsa Nasil davranirsiniz?
agzina mi s…. Yoksa mal gibi cekip gidermisiniz?
direk bırakırım gunumuzun en buyuk sorunu bu zaten yok bu arkadasım yok bu abim bilmem ne işin sonunda cıkar bittiği zaman ise herkes kirli çorapları meydana cıkarıyor
Canım Arzu, önce sıkı bir sarılma gönderdim sana 💖 Şimdi net konuşalım: Gözü dışarıda olan, üstüne bir de 20 yıllık ex’iyle sırdaşlık yapan nişanlı… Bu işin adı saygısızlık.
Kesinlikle kavga, küfür, şiddet yok. Çok net bir konuşma yapardım: Sınırlarımı, rahatsız olduğum şeyleri söylerdim. “Ben böyle bir ilişki istemiyorum” deyip topu ona atardım. Değişmiyorsa da mal gibi çekip gitmek değil, kendine saygı duyup gururla yoluna devam etmek en güzeli canım 💅✨
Cevap
12Cevap
nişan diye bir durum kalmaz neden ğraşayım onunla
Sende buna uyan birini bul onun tavrını sina
Nişan evresinde ne yaşarsan evlilikte fazlasını yaşarsın bu yüzden bunu farkettigin an kaç o adamın hayatından
İki medeni insan gibi karşınıza alın konuşun
Gözü dışarıda ise closed deriz orada kalır
Artık nişanlım olmaz biterdi ilişkimiz
Nerden anladın gözü dışarıda olduğunu
Gözünü si. erim. Sonra tekrar silerim.
Defederim
gözünü oyarım
Postalarım
İlk dediğini yaparim
Yol ver gitsin
Yol ver gitsin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?