Güncellemeler
6 ay
Ben erkekleri cözdüm, artik her yeri full estetikli kiz cirkin buluyolar yapiyosa da az.. ama hic olmasa daha iyi diyolar dogru mu canlar
Güncellemeler
5 ay
Biyikli aeversiniz
Hepsini numaralandirdim bakalim estetiklileri mi daha cok seviyonuz dogallari mi

Soran sadece erkeklerden cevap istiyor. Cevaplamak için giriş yap.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Erkekler Ne Diyor
1 demeyenin gerçekten zevkine tüküreyim. 1. sıradaki kız inanılmaz ötesi güzel yani böyle bişey yok
Cogu 1 dedi
iyi bare :)
3. ü işaretledim. Bizde agalarımızı satmak yoktur...👑
😂😂😂😍
Baaakk karddomaa gülüyorsun ayıp oluyor. Benim cankitomun bir bıyığı beyazlarsa üzüntüden ensende sıcak havlu olurum heeee 😄
3'ün kıllarını yolduğun zaman 1'e yaklaşır zaten.
Ama 2 tamamen çöp.
Kanka 3 Un bile şansı var ama ikinci çok yapmacık
Aynennn
Estetiğin fazlası iyi değil sabah aynı yatakta uyanıyorsun kriz geçirir
3 bıyıklı olmasa güzel kız
azıcık kaşları da alması lazım jdjdk
😂😂
Kiz dogal
bakımlı 4-5 yaş büyüğü tam bana hitap eder çirkin değil ama küçük. bebe daha güzel olmaması normal
1. güzel
2. travesti
3. bıyıklı
3ü aynı kız deme sakın
3 sanki doğallığı fazla abartmış ya
🤣🤣🤣🤣🤣🤣 ya hahahahha 2 nasil
Yok asla 2 hatta ben estetik sevmiyorum. Bunlar arasında 1 derim yalan yok. Bak mesela kılı çekici bulurum kadında bu arada ama işte bıyık no ya böyle. Bir de 3 daha çocuk gibi duruyor
1 de dudak dolgusu varsa? ya da burun estetigu?
Vallahi bilmiyorum ha varsa da abartmamış en azından işte diğeri gibi.
Aynen öyle işte kadınlar mesela kocaman dudak bilmem ne istiyor da zerre çekici gelmiyor hatta ben direkt soğudum 2. den
Ben anliyom sizi eskiden kizlar saniyodu ki erkekler öyle tiplerden hoslaniyo falan full estetik makyaj
Ama artik ben öyle düsünmüyom cünkü cirkin görünüyomus..
Heh kesinlikle öyle işte ama kızlar hala bu kafada maalesef. Bazısı da gidiyor memesini bilmem neresini kocaman yapıyor da o da itici abi ya doğalı varken her şeyin cidden boş derim
Ayn öyle.. halbuki dogalli ya da minimum yapilmasini seviyolar illa yapilcaksa hani
Kesinlikle evet işte nett. Kadınları anlamıyorum işte bu yüzden belki de bizim için değil kendileri için yapıyorlar sadece
Asla! Kendileri diye bisi yok
Heh işte gerçekten de öyle kafa böyle
😂😂😂😂
Gülgül sen taktikleri aldın tabi ohh
3 demeyen de ne bileyim, al kavgaya götür
😂😂😂😂
Aaahhh aşık oldum bir anda 3 tabiki.🤣
3 mü hm
🤣
2 iğğğrenç
🤣🤣🤣🤣
1.
net
Full estetikli kiz sevilmiyo mu artik
1. daha doğal botoks yok dolgu yok kendine has güzelliği var
2. çok yapmacık botoks dolgu falan kalbini bilemem dış görünüşe göre yargılamak yanlış ama net konuşuyorum
2. yapmacık uzaylı gibi estetiği ya fazla kaçırdı ya da Daha güzel olacam diye yanlış yaptı
estetiksiz halini bilmiyorum tabii
3. Peki😂 iki kere 2 yazdin
3 çirkin
recep I've dik çocuk versinu
🤣🤣🤣
üç numara
Bir.
1. olan.
Biyikli tabiki
Ahhahah 2 nasi?
Guzellik salonu var galiba
Ahahha artik sevmiyonuu mu full estetikli kiz
Dogallik severim
1 Numara
2 ?
2 estetik olmasına rağmen Gulyabani gibi.
😄😄😄
üçüncü
sagdaki erkek zaten
Ben daha güzelim 😂
😂😂
1 olur
2 nasil
Bana olmaz
Erkekler sevmyio mu yüz nakli yapmis kiz
Ben doğallıktan yanayım hiç sevmem
Ozmn sana bi 3 numarayi verelim
Kişisel bakımı olan varsa olur bu hiç bakmamış 😂😂