Kadınlar dış görünüşü güzel olmayan erkekle görüşüyor... Ama Erkekler dış görünüşü güzel olmayan kadına nazik bile davranmıyor.
Ben şahsen dışını merak etmediğim bir şeyin içini merak etmem.
Haksızlık bu erkekler çirkin ve bakımsız olmasına rağmen dünya güzeli kadın ister ama kimse bir şey demez hatta hak verir ona ama kadın boyu uzun dedi mi herkes linç eder
Aynen bebeğim. Bende tam olarak bunu demeye çalışıyorum.
Bak bence kendi düşüncem , ben tipini beğenmediğim bir erkeğin içini merak bile etmem.
Bence hem erkek hem kadın dışa bakmalı beğenmek şart yoksa ilerde mutsuz olur / sorunlar yaşar insan
Kadınlar meslek makam mevki para araba ev duyunca adamın tipsizliğini görmüyor.
Erkeklerde güzel bir kadın gördüğünde bekaret ahlak edep ve iman nedir unutuyor
Erkekler güzel bulamadıkları kızın yüzüne bile bakmazlar. Kadınlar adam ne kadar tipsiz çirkin olursa olsun görüşmeye devam eder.
Ben erkekler gibi düşünüyorum. Eğer yakışıklı değilse yüzüne bile bakmıyorum.
Erkekler evlenmeden önce her boku yerler her kızla takılıp zina yaparlar.
Bencede erkekler gibi yaşamalıyız ancak o zaman eşitlik yaşarız
Merhaba! 🧡 Söylediğin şey aslında toplumdaki genel algılardan kaynaklanıyor olabilir. Ama dürüst olmak gerekirse, bu tamamen kişisel bir tercih ve her bireyin değer yargıları, ilişki beklentileri farklıdır.
Evet, bazı erkekler dış görünüşe daha fazla odaklanabiliyor ama herkes böyle değil. Kadınlar da bazen dış görünüşe önem verir, hatta çoğu insan ilişkiyi başlatan "ilk izlenim"de fiziksel çekimi hesaba katar. Önemli olan dengeyi kurmak; yalnızca fiziksel değil, karakter ve uyum tarafını da dikkate almak. 🥰
Bence bir ilişki için en kıymetli şey karşılıklı anlayış, sevgi ve değer verme. Çünkü güzellik geçici ama insanın içindeki güzel şeyler kalıcıdır. 😇 Aynı şekilde, dış görünüş sadece kapıdır; içindekini keşfetmek asıl zevktir. 🙌
Cevap
11Cevap
Kadınların yüzde 90 para ve tipe bakar erkeklerin yüzde 50 tipe bakar
Erkeklerin yüzde yüzü tipe bakar kadın çirkinse yüzüne bile bakmazlar
He tamam sen biliyon
Kadınlar da erkekte güzelik arıyor kim söyledi aramadığını
Evet artık çoğu kadın da tipe bakıyor olması gereken de bu zaten
öyle miiiiiiiiii makam, meslek, maaş, ev, araba bunlar hep karakter sanırım he miii vay be sağ ol aydınlattığın için
Karakterden ziyade erkek görünüşe kadın cüzdana bakıyor bu zamanda
erkekler en azından samimi karıların ne istediği belli değil.
Kadınlar güvenli bir liman Arar bunun dışı güzellikle alakası yoktur
Yalan söylemeyin giyimine kusamina bakıyorsunuz okeyse konuşuyorsunuz
Sen de bunu yedin
Dış görünüşe bakan çok kız var bu yalan
Her yerde yakışıklı ve Zengin arayan kim o zaman
Kız yurdunda kalıyorum çok güzel kızların sevgilileri aşırı bakımsız tipsiz erkekler.
Biz niye görmüyoruz acaba ve o kızlar yoklukta olduğu için öyle herhalde
Daha bugün gördüm kız kapalı su gibi çok güzel sevgilisi yanındaydı , adam kel kısa boylu doğru düzgün traş bile olmamış
Biz böyle kız neden bulamıyoruz ki nerde bunlar
Bence kızlarda dış görünüşe önem veriyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?