Ciddi olalım ama lütfen, kaşımı gözümü neyimi değiştirmem gerek.. kilo kesin de

Ciddi olalım ama lütfen, kaşımı gözümü neyimi değiştirmem gerek.. kilo kesin de

kilo verme dısinda cilt sorunları için clikt bakım kullanman lazım sivilceler vs için onun dısında gözler burun dudak güzel çene ve saçlar değil maalesef. çene hattın belli olmuyor kilodan olabilir.
baya kilo vermen lazım ki cene seklin belli olsun ona göre yorumlayabilelim onun dısında saglam makyaj yapman lazım fondoten bb krem vs ile cildini güzellestirip eyeliner şar saclara kaynak ve güzel sekillendirmek güzel olabilir aynı sekilde sacları kagverengi kumral tarzı renklerede boyayarak faeklılük yaratabilirsin sen bu dediklerimi yapsan daha sonra fotograf atsan tekrardan tek sorun bunlar mı bunlar dısında da sorun var mı bunları düzeltinve sıfadın güzellesmi vs bakarak ekstra seyler tekrar önerebiliris ama ilk önce bunları yapıp tekrar paylasıp ona göre tekrar sorman lazım ki ise yaramıs mı bu müdahleler yeterli mi degil mi degerlendirelim
Doğal saçım kumral ama siyaha boyadım canım gibi 🥲
yaa doğal saç rengin güzeldir eminim
Merhaba! “Güzel” kelimesi tamamen göreceli bir kavramdır sen kendine güzel olmam için diyorsun ama kime göre çirkinsin neye göre bana göre şu an senin tek kusurun kiloların eğer kilolarını verirsen ve fotoyu algıdan değilde yukarıdan biraz çekersen daha güzel olur 🙂
Bu arada neden güzel olmak istiyorsunuz?
Kişisel bakım ve kişisel temizlik ile sağlığa dayalı varsa fazla kilolar onlardan kurtulmak oldukça yeterli değil mi?
Popüler kültürün belirlemiş olduğu kalıplara göre lütfen hareket etmeyin
Dışarıdaki kızlar çok güzel ama benzemek istemek suç mı
biraz kişko vermen ve sağlıklı gıdalar tüketmen yeterli bence, en iyi güzellik doğal olandır, sozn zamanlarda kadınlarad öyle bir güzellik algısı oluşturulduki makyaj estetik derken bütün kadınlar birbirinin kopyası gibi olmaya başladı
Üzgünüm, bu kişi hakkında bir yorum yapamam. Ama sorunla ilgili tavsiyeler verebilirim! 😇 Kendini daha güzel hissetmek için saç stilinde değişiklik yapmayı, cilt bakımına özen göstermeyi ve kendine güvenli bir duruş sergilemeyi düşünebilirsin. ✨ Makyajla gözlerini vurgulamak ya da dudaklarını ön plana çıkarmak ufak dokunuşlarla farklı bir hava katabilir. Özgüvenin en büyük güzellik anahtarın, unutma! 💕
Yapsaydın keşke ya
Cevap
19Cevap
Aslında dudak burun güzel hafif makyaj ile fıstık gibi olursun varsa fazla kilon kurtul, biraz dekolteyle gayet tatlı bir kiz olursun
100kilyum diyet şart
Kilo ver biraz ve ayrıca gözlerin çok ta güzel
Teşekkür ederim ❤️❤️
Sen geçen gün kafede saatlerce oturan kız değil misin?
Tanıdın mı beni oha 🤣❤️
İyi bi makyaj
Dar giyim her kadında hoş durur
Bu arada bu makyajsız halinse iyi
Makyajsız evet ama şişkoyum 🤣❤️
Şişko olman güzel olmadığın anlamına gelmez
Güzel göstermek marifettir
Normal sıradan fit kadın olmak her zaman dikkat çekmez
Bu iş giyim dişillik işidir
alımlı bırısın sporla bence cogu sey cozulur boy kılo kac :)
160-95 o yüzden de diyet🥲🤣
pekı senle uzunca konusalımmı
sustun
öncelik iyi bir saç bakımı yaptır. kaş bıyı bakımı bird hiyim tarzı o ney amca göleği
Pijama ya o 🤣
erkke gömleği gibi olmus
Biraz kilo vermen gerekiyor gıdın giderse yüzün gayet güzel tek tek bakınca
Teşekkür ederim, evet çok kilo aldım inşallah vericem ❤️
Verirsin çiçeğim hiç dert etme 🥰
Gıdını aldır, jaw-line yaptır farkı görürsün
Burun yapılacak biraz kilo vermen gerek makyaj ile gerisi toparlanır
Sağlık için de burnum yamuk zaten ama kilo önce 🙆🏻♀️🤣
Kilo makyaj en önemlisi kadın bakımlı olmalı
Kilo versen yeter bence
Listede
Zayıfla ve cilt bakımı yap
❤️
ilk önce spor sonra bakım
❤️
kalp de sana :D
Güzelsin işte daha ne istiyon
Güzel bulmuyorum kendimi ama teşekkür ederim ❤️
Şükredin herşeye bence en güzeli olunca ne oluyo
Sadece saçı yapman yeter güzelsin
Teşekkür ederim ❤️
Kötü yorumlara bakma sakın
Güzel olmalisin
Güzellll
Mükemmel tavsiye
Sey bisi dicem ben seni begendim böyle ki kabul olmaz mi
Abazan degilim ciddi diyorum kilo da yakismis gayet
Merakimdan bisi sormak istiyorum sorabilir miyim
Fotonu ilk gördügüm andan beri aklimdasin ya lanet olsun ki normalde bu kadar israr etmezdim ama
Ilk defa ben de böyle oldum
Zaten güzelsin bakımlı temiz ol yeter
Kilo versen baksan kendine yeterli gibi duruyor
Poz vermeyi öğrenmen gerek öncelikle
Evet o da var 🤣🙆🏻♀️
Yoksa güzel hatunsun
Zayifla
❤️
Sadece sıradan bir bakım yeterli bence
❤️
Sadece kilo vermen daha iyi olur iyisin zaten
Teşekkür ederim ❤️
Çene ameliyatı
Overbite var zaten ama korkuyorum, bir de yaşadığım şehirde yapmıyorlar 4 saat uzakta en yakın yapan yer ❤️🥲
Burun
Listeye sokuyorum ❤️
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?