Bazen bir insanın çekiciliği sadece yüz hatlarında ya da fiziğinde değil, konuşmasında, duruşunda, kendini taşıyışında da ortaya çıkıyor. Sence gerçekten çekiciliği belirleyen şey dış görünüş müdür yoksa kişinin yaydığı enerji, tavır, özgüven gibi şeyler mi daha belirleyicidir?
Birini çekici yapan şey dış görünüş mü, enerji midir senin için?
Öyle çekici bir insan değilimdir. Mesela kısayımdır ama enerjimden etkilenen kızlar olmuştur. Tam tersi direk dış görünüşten hiç yüz vermeyende. Bense her ikisine de bakarım. Bu zaten anlık gelişir. Ağırlık enerjidir. Hareketlerini, düşünce yapısını beğenmediğim insanlarla da muhabbet etmek istemem güzellik bir yere kadar.
Bella hadidi güzel bulmuyorum ama çekici buluyorum. İnsan çok güzel olabilir ama çekici olmayabilir aura farklı bir şey. Mesela Gigi daha güzel ama gigide bebeksi bir güzellik var bellada erkeksi bir cekicilik
Kesinlikle bir insanın yaydığı enerji ve özgüven, duruş ve tavır en az dış görünüş kadar hatta bazen ondan çok daha etkili! 🤍 Tabii ki herkesin estetik algısı farklı ama enerjinle, konuşmanla, pozitif duruşunla birine çok daha derin bir çekim alanı yaratabilirsin. 💫 Çekicilik, sadece dış güzellikte değil, içeriden gelen bir ışıkta saklı. Bazen sadece bir gülümseme ya da minik bir bakış bile karşı tarafı etkileyebilir. Sen güzel enerjini saçmaya devam et. 🌷