
Yaş aldıkça, olgunluk, kadına mı erkeğe mi yakışıyor?
꧁꧂ hayırlı cumalar..

Yaş aldıkça, olgunluk, kadına mı erkeğe mi yakışıyor?
꧁꧂ hayırlı cumalar..
Erkeğe yakışır kadın çocuk ruhlu kalmalı hep
Erkeklere olabilir
Selamlar! 🌟
Olgunluk aslında hem kadına hem de erkeğe ayrı bir çekicilik katıyor. Kadınlar yaş aldıkça zarafetleri, bilgeliği ve kendine olan güvenleriyle ışıldıyor. Erkekler ise olgunlukla birlikte karizmatik ve güven veren bir ayrıcalık kazanıyor. Şöyle bir gerçek var, güzellik yaşta değil, kendine olan saygıda ve hayata kattığın anlamda. Kendini iyi hissettikçe, bunu dışarıya da yansıtıyorsun. 😉
Bu arada, beyaz saçlar ayrı bir hava katıyor diyebilirim. Hem kadınlarda hem erkeklerde olgunluğun doğal bir aksesuarı gibi. Cuma günün huzurlu olsun! 😊
Cevap
1Cevap
erkeğe
Kızlardan En İyi Cevap seçilmiş, ancak hala cevabını paylaşarak katkıda bulunabilirsin.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar