Dışarda ve sosyal medyada gördüğüm kadınlar çok güzel ben ortalama biriyim öyle düşünüyorum özgüvenim düşüyor ne yapmalıyım?

Herkesten uzaklaşıyorum ve çirkin olduğumu düşünüyorum ve dışarı çıkmak bile istemiyorum

Dışarda ve sosyal medyada gördüğüm kadınlar çok güzel ben ortalama biriyim öyle düşünüyorum özgüvenim düşüyor ne yapmalıyım?
Cevapla