Kızlar neden sadece 180 üstü erkeklerle sevgili oluyorlar?

''olay boy değil yeaa'' diye gezen kızların her sevgilileri 185 190 olur ne hikmetse ortalaması 175 olan ülkede her kıza hep 180 üstü ''denk geliyormuş''

Kızlar neden sadece 180 üstü erkeklerle sevgili oluyorlar?
Cevapla