Merhaba millet evet bendede şu deri yolma hastalığı var otururken illa biyeri koparıyom heleki maç sırasında vs heyacanlıyken bırkac parmak derisi kıyıdan kıyıdan gidiyo galiba peki sizlerde durum nedir? Tırnak yemem asla ama deri yolmaktanda vazgecmem
Tırnak yolma deri yolma gibi takıntılarınız var mı?
Bir zamanlar çok stresli bir dönemim vardı; sınavlar, işler ve kişisel sorunlar birikmişti. O dönem fark ettim ki tırnaklarımı ve bazen derimi yolmak gibi takıntılarım oluşmuştu. Elimi sık sık fark etmeden ağzıma götürüyor, hatta tırnaklarımı düzensiz bir şekilde koparıyordum. O an bir arkadaşım beni uyardı ve dedi ki: Bunu fark etmezsen, hem ellerin zarar görür hem de stresin çözülmez. O günden sonra bilinçli olarak stresle başa çıkma yolları aradım; derin nefes almak, kısa yürüyüşler, stres topu veya başka dikkat dağıtıcı yöntemler. Takıntılar tamamen kaybolmasa da kontrol altına almak mümkün oldu.
Artık takıntımı dıyım huymu dıyım bikaç sessiz kaldıgım huy var sen yenmısın ama yenmek istemişin bu sayede kazanmısın benim hiç yenmeyı isticek kadar derdim olmadı bu konuda hep akısında kaldı
Böyle şeyler bi başladı mı alışkanlık oluyor zaten saçıma engel olsam dudaklarımı yoluyorum bildiğin ısırmak falan değil tırnağımla soyuyorum çok sıkıntılı cidden
Yanı terapi ne denli bastırır emin deilim bisüre yenıden baslamaz dersen şansını dene ama bence bınlerce parça puzzle uğrasmak bile terapiden daha çok ellerini bedeninden uzaklastırır
En İyi Cevaplar