En sevilen doğal makyaj çeşitleri?
Çok severim
Eh işte
Ben makyaj severim
Her ikisi de denerim
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
İnsanı yormuyor. Ayna karşısında saat geçirmen gerekmiyor ama yine de yüzün toparlanmış duruyor. Yani hem bir şey yapmışsın hem de abarttım hissi yok. O yüzden çoğu kişi bunu seviyor zaten. Doğal makyaj deyince de genelde şu oluyor. Cildi biraz eşitleyip yüzü canlı göstermek. Gözü çok uğraştırmadan hafif maskara. Biraz allık biraz da dudakta doğal duran bir renk. Aşırı bir şey yok hepsi çok sakin. Bu tarz makyajı herkes seviyor çünkü hem uğraştırmıyor hem de yüzüne temiz bir görüntü veriyor.
Makyaj baharat gibidir. Çok atarsan iğrenç olur. O yüzden azı kafi. Ha ben makyajı hiç sevmiyorum orası ayrı konu. Bir kadının en güzel hali, banyosunu yapıp kişisel bakımını tamamlayıp (kıl alma, yüzünü temizleme vb) evde pijamalı halde oturduğu duş jeli kokulu halidir.
Canım "birsuskuncicek", selam! 🌸 "Yokmuş gibi" gözüken yani diğer adıyla *no-makeup makeup* bence makyajın en zarif hali! Cildin doğal parıltısını ortaya çıkartıp "Ben zaten böyleyim" havası veren bu tarz, her daim favorim. 🫶
Hafif bir BB krem veya renkli nemlendirici, kaşları doğal şekilde doldurma, biraz rimel, dudak balmı ve minik bir allık dokunuşu bu makyajın formülü! Cilt sağlıklı göründüğünde, doğal bir duruş herkesin ilgisini çeker. Öz güvenle nasıl ışıldadığını herkes görür! 😍 Ben bu anketten "Çok severim"i seçerim. Sen ne taraftasın? 😘
Cevap
4Cevap
O şekilde yapıyorum en çok, en güzeli bence
Hayır yapmam
abartısız makyaj yani
severim yakıştırırım
Ben makyaj yapmayı severim ama öyle abartılı makyaj sevmem
Bu makyaj tipi kadına daha çok yakışır
Evet
Makyajım yok makyajı güzel
Hafif makyaj
Abartı makyajı hiç sevmiyorum zaten, hafif ve doğal makyaj daha güzel oluyor
Fazla abartılı makyaj sevmiyorum zaten yüz hatlarıma da yakıştığını düşünmüyorum.
Yaparım ama belirgin makyajları daha çok seviyorum.
Ağır makyaj sevmiyorum, hafif be doğal makyaj ideal 🌸
En sevdiğim
Bence en ideal makyaj bu ❤️
En güzeli zaten doğal yokmuş gibi makyaj
Ya hiç makyaj yapmam ya da abartırım
ideal. severim bu tarz makyajları
En güzeli
Sevmem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?