El öpmemek neden saygısızlık olarak görülüyor zorunda mıyım?

Nenem gelmişti elini opmedigim için saygısız oldum neden bir insanın yaşı benden büyük diye elini öpeyim 18 yaşındayım bu yaşa kadar kimsenin elini opmedim opmeyecegimde.
El öpmemek neden saygısızlık olarak görülüyor zorunda mıyım?
Cevapla