Kısa boyluluk sorunu çekiyorum. İnsanların daha çok mu dikkatini çekiyorumdur?

Arkadaşlar normalde kendimle barışık bir kadinim ama toplu taşımalarda ya da farkli bir kalabalık ortama girdiğimde boyumun kısalığı beni çok fazla rahatsız ediyor resmen herkese yukarıdan bakıyorum. İnsanların boş daha çok mu dikkatini cekiyorum acaba çaktırmadan bana bakıp boyu ne kadar da kısa diyorlar mıdır yaa anksiyetem tuttu. Boyum 1,50

Kısa boyluluk sorunu çekiyorum. İnsanların daha çok mu dikkatini çekiyorumdur?
Cevapla