Yakışıklı diyen de çok var değilsin diyen de çok var kafam karışıyor öyle olunca normal mi?

Yani yakışıklısın diyen daha çok olsa inanırdım bende ama demeyen de çok olunca arada kalıyorum.

Güncellemeler
7 ay
Yani 100 kıza sorsam 50 si yakışıklı der kalan 50 si tipsiz der bu yüzden ikisinden de çok olunca kafam karışıyor tipimle ilgili gerçekleri
Yakışıklı diyen de çok var değilsin diyen de çok var kafam karışıyor öyle olunca normal mi?
Cevapla