Çarşafa girdim ama kendimi itici hissetmem normal mi?

Çarşafa girdim ve kendimi itici hissetmeye başladım. Zamanla geçer mi bu durum?

Güncellemeler
7 ay
16 gün olmuş, alıştım. Çok güzel hissediyorum artık kendimi. İyi ki vazgeçmemişim. Destek veren, dua eden herkese teşekkürler. Allah razı olsun hepinizden. İsteyen, niyetlenen herkese Rabbim nasip etsin bu güzel Takva elbisesini. Hakkıyla taşımayı nasip etsin cümlemize🤲
Güncellemeler
6 ay
Elhamdülillah tam 1 ay olmuş bu güzel Takva elbisesine gireli🥹💐 giymeyi düşünen, içine aşkı düşen kardeşlerim, kimsenin ne dediğine bakmayın Allah rızası için giyin. Allah son nefesimizi imanla vermeyi nasip eylesin.
Çarşafa girdim ama kendimi itici hissetmem normal mi?
Cevapla