Güzel bir kız, ortalama dış görünüşteki bir erkekten hoşlanmaz mı?

Ben yakışıklı biri değilim, çirkinde değilim ortalama bir erkeğim. Ne zaman biri benden hoşlansa, o kişi güzel biri olmuyor. Bende kibarca reddediyorum. Güzel kızların hiçbiri benimle konuşmuyor bile. Konuşanda görmeden konuşuyor, gördüğünde de istemiyor. Neden hep böyle oluyor? Tamam dış görünüş önemli ama o kadar çok mu önemli bir şey. Bir insanın karakterini yok sayacak kadar mı?

Güzel bir kız, ortalama dış görünüşteki bir erkekten hoşlanmaz mı?
Cevapla