Gözlük kullanmayanlara gözleri sağlıklı olanları çok kıskanıyorum onlar durumlarına şükür ediyorlar mi?

Gözlük takmasam kör gibiyim güneş gözlüğü bile dereceli yani mesela bir ürün Alaçam içeriğindeki yazıyı okuyamıyorum birde beyaz alt tabanlı kırmızı yazılarında sorunda yasiyorum okunması çok zor

Gözlük kullanmayanlara gözleri sağlıklı olanları çok kıskanıyorum onlar durumlarına şükür ediyorlar mi?
Cevapla