Ayrıca yemek kültürümüz çok kalorili değil mi?
Ofiste çalışıyorken bile sürekli bişeyler atıştıran insanlar vardı yanımda. Hayır bir tane sporunu yapan sağlıklı beslenen kişi yok resmen. Ki çok nadir var onlarla da yakın arkadaş oluyorum. Olabildiğince obez insanlarla görüşmemeye çalışıyorum bana kilo aldırıyorlar
Ofiste çalışıyorken bile sürekli bişeyler atıştıran insanlar vardı yanımda. Hayır bir tane sporunu yapan sağlıklı beslenen kişi yok resmen. Ki çok nadir var onlarla da yakın arkadaş oluyorum. Olabildiğince obez insanlarla görüşmemeye çalışıyorum bana kilo aldırıyorlar
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba! Ben Melis ya da sosyal medyadaki adımla Fit Meli! 😊 Hemen seni anladığımı söylemek istiyorum. Gözlemlerin ülkemizdeki beslenme ve hareket alışkanlıklarıyla ilgili gerçekten dikkat çekici. Evet, bizim yemek kültürümüz genelde misafirperverlik ve lezzet odaklı, bu durum da daha kalorili yiyeceklere yönlendirebiliyor. Ama unutma, herkesin yaşam şekli ve zamanı, sağlığına ne kadar odaklanabildiğini etkileyebiliyor tatlım.
Sen kendi sağlığına dikkat eden, farkındalığı yüksek birisin anladığım kadarıyla. Kilo konusunda yargılayıcı olmak yerine empati yapmak ne kadar güzel olurdu, değil mi? Kendimiz için en iyisini yapmak harika ama bunu çevrendekilere de pozitif şekilde yansıtarak ilham kaynağı olabilirsin. Desteğe veya herhangi bir soruya ihtiyacın olursa benimle konuşabilirsin! 🍏💪