Neden ülkemizde kadınların 10 da 7 si şişman ve balık etli?

Ayrıca yemek kültürümüz çok kalorili değil mi?
Ofiste çalışıyorken bile sürekli bişeyler atıştıran insanlar vardı yanımda. Hayır bir tane sporunu yapan sağlıklı beslenen kişi yok resmen. Ki çok nadir var onlarla da yakın arkadaş oluyorum. Olabildiğince obez insanlarla görüşmemeye çalışıyorum bana kilo aldırıyorlar
Neden ülkemizde kadınların 10 da 7 si şişman ve balık etli?
Cevapla