Sokakta, metro vs de hiç güzel kızlar görüyor musunuz?

Bugün otobüse bindim neyse yaşlı teyze ye yerdim ayağa bir kalktım iki güzellik kraliçesi kız! Ay ilk kez hemcinsime bu kadar hayranlıkla baktım kardeş gibi ikisi de çok çok güzeldi öyle bildiğiniz estetikli ucubelerden değillerdi! Bide saygılılar yer boşaldı bana otur diyorlar 😂yaşlıyım çünkü 🥲 gerçekten ünlüler boş ya dışar da o kadar güzel kızlar var ki çok kıskandım

Sokakta, metro vs de hiç güzel kızlar görüyor musunuz?
Cevapla