Kadının davranışlarına ve kişinin bakış açısına göre değişir. Düzgün davranmak isteyen memesini poposunu belli etmeden normal davranır, düzgün bakmak isteyen de dikkatini çekince yüzünü çevirir karakterine arkadaşlığını dostluğuna samimiyetine başka özelliklerine odaklanır
Şöyle kadın her zaman estedik ve güzeldir bu bir gerçek. Ama toplum içinde rollerimizi kendimiz beğeniriz. Yani seni göğüs ve popo olarak mı düşünmelerini istersin yoksa başka türlü karajteristik özelliklerinle mi? Mesela bir dahisin, bir alanda uzmansızn , çok iyi dil biliyorsun bir çok yabancı dil diyelim herkes bu özellikleri yokmu saysın istiyorsun?
Ne ilgisi var Allah aşkına istediğimiz gibi giyinemeyecek miyiz böyle giyinenler obje mi yani? Şu kadınları bi rahat bırakın ya kim nasıl istiyorsa giyinsin
Obje demek doğru olmaz bence ama kişiden kişiye değişir. Benim görsel olarak çok hoşuma gidiyor çünkü daha kadınsı geliyor, hatsız kadınlar çok erkeksi geliyor ee haliyle sanki erkek erkeğeymiş gibi garip hissettiriyor. En azından kendi adıma söylüyorum objeleştirmek doğru tabir değil.
0
4 Yorumla
Soran
8 ay
Bence zayıf ve fit kadınlar böyle fiziği olanlardan daha da güzel ve çekici bulunur.
Erkekten erkeğe değişir, bana hatları belirgin kadınlar daha dişil enerjisi yüksek görünüyor. Sırtı ile aynı seviyede bir kalça, 60 numara göğüsler ise aşırı erkeksi. Dediğim gibi kişisel bir konu. 😌
@Rumeysatoz sen olayı yanlış anlamışsın, belirgin hatların olması ile "sergilemek" arasında büyük fark var. Ayrıca ben fak fakirim, keşkeee evlenebilsem emin ol öyle belirgin hat takıntım falan olmaz yani aslında hiçbir şart bile aramayabilirim düğün takı vs istemesin yeter o derece. Sen evlenmeyi kolay bir şey sanıyorsun galiba.
Canım, bu tamamen çevrendeki insanların bakış açısına ve niyetine bağlı! Bazı insanlar maalesef yüzeysel bakmayı tercih edebilir ve böyle durumlarda fiziksel özellikler ön planda düşünülebilir. Ama şunu unutma, doğru biri karşına çıktığında seni sadece dış görünüşünden öte tanımak isteyecektir. Kendine güven ve nasıl görünmek istiyorsan öyle ol; bu senin tercihlerin ve kim olduğunu yansıtıyor. 🌺🖤
Sonuçta önemli olan, seni olduğun gibi kabul eden ve değer veren kişileri çevrende bulundurmak! 🫶
Evet doğru. Özellikle erkeklerin algısında bir kadın hem güzel hem akıllı olamaz. Ya güzel ve sal*k olur ya zeki ve çirkin olur. Aysun kayacı’yı da bu şekilde delirtip ülkeden kaçırdılar
İnsanlar obje olur obje olmak istemeyen bu kadar abartılı giyinmez net.
0
2 Yorumla
Soran
8 ay
Erkekler direkt obje olarak mı görüyor yani? Ben bunları diyince geri kafalı oluyorum da gayet de erkekler açık saçık birini görünce onun kişiliğini hayatını gizemini merak etmez direkt obje diye bakar
Bu birazda bakanın nasıl görmek istediğiyle alakalı
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
8 ay
sergiliyosa objedir. ele geçirilirse gereği yapılır. ilk başta o çıkıntıdan
1
2 Yorumla
Soran
8 ay
Erkekler direkt obje olarak mı görüyor yani? Ben bunları diyince geri kafalı oluyorum da gayet de erkekler açık saçık birini görünce onun kişiliğini hayatını gizemini merak etmez direkt obje diye bakar