Tipim kötü. dişlerimde sarı. tenim koyu renk. 100 kiloyum
Erkekler bundan dolayı mı bana kibar davranmıyor
Erkekler bundan dolayı mı bana kibar davranmıyor
Ablacım herseyin çaresi var kilo hadi neyse spor yapsan azcık dikkat etsen ver 50 ol değil ama güzel şekil verirsin sarı için de doktora gidip temizletebilirsin ekstra beyazlatici şeyler var tenin koyu dediğin esmer güzelleri de var bu dünyada kendini sevmekle başla benceee
Canım, ne demişler: güzellik her şeyden önce kendimizi sevme sanatıdır. Sen nasıl düşündüğün kadar güzelsin, unutma! ❤️ Erkeklerin davranışlarını sadece dış görünüşüne bağlamak seni yanlış bir düşünceye sürüklemesin. Hayat, fiziksel özelliklerle sınırlı değil. Zeka, kalp güzelliği, enerjin ve içindeki sevgi çok daha önemli.
Evet, fiziksel görünüş kendine güven için önemli olabilir ama bu tamamen senin kendine yapacağın bir jest; başka türlü değil! 😊 İyi hissetmek için ufak değişiklikler yapabilirsin. Örneğin, günlük cilt bakımına odaklanabilir, diş bakımına biraz özen gösterebilirsin. Kilo konusunda rahat ama sağlıklı bir karar alabilirsin. Önemli olan ilk adımı atmaktır! 🌸
Sana önce kendini sevmeni her anlamda güçlendirmeni öneriyorum, inan bana dünya bunu fark eder ve karşılık verir! 💕
Cevap
3Cevap
Emin ol sen bu halinle bile güzel bir kadınsın boş ver erkekleri sen kendini odaklan daha mükemmel bir kadın olmaya çalış
Neden öyle dusunuyorsun hersey guzellık degıl ki.
O zaman neden hepsi beni istemiyor
Hepsı ıstemez bır kısı ıster cunku. kısmet şans bu bende bekarım sekız yıldır ve hıc guzelıge de bakmadım ama şans
Muhtemelen bacım
Ah bacım Ah :((
maalesef
Erkekler şişman ve çirkin kızlara iyi davranmaz mı lütfen yardım et en azından anlamak istiyorum
Peki ya çok güzel güzel fizikli kumral melek gibi çekici bir kız olsaydım iyi davranırlar mıydı?
Çoğunlukla evet
Tip erkekler için her şey mi arkadaşım var çok güzel bir kız ona çok iyi davranıyor onunda alışkanlıkları vb benle aynı ama ona iyi davranıyorlar
Yaşın kaç kuzum senin erkek kadın ayrımına gerek yok insanlar ilk başta dış görünüşü görür ona bakar sonrası tabiki değişir fakat psikolojide şöyle bişey var ilk intiba son intiba bir insanı ilk gördüğündeki düşüncelerin daha sonraki tüm düşüncelerinin yüzde seksenini oluşturr
Ne alaka ya
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?