


Sarışın renkli gözlü çıtırlar böyle olsam yakışıklı erkekleri elden geçirirdim



Sarışın renkli gözlü çıtırlar böyle olsam yakışıklı erkekleri elden geçirirdim
Bence de maşallah duru bir güzelliği var ve bende seviyorum. Ha kardeşini de güzel bulan çok mesela ama bana hiç güzel gelmiyor işte anlamıyorum onu. Ayrıca da bakma yani bunlar %100 doğal değil ki her ne olursa olsun kendini sevmelisin sen boş ver bunları ablam
Bence de maşallah diyip sonunda boş ver demen hic olmadi sanki jsjsjsjsjsjjsjs
Sen bence sus jsjsjs
Normal bence çoğu kişi Gigi gibi kızları beğeniyor zaten ama bence önemli olan onun gibi görünmek değil kendine yakışanı bulmak çünkü özgün güzellik her zaman daha çekici duruyor
Canım, Gigi Hadid'yi beğenmen çok normal, o da dünya çapında güzellik kalıplarını yansıtan bir model. Ama şunu sakın unutma, güzellik sadece dış görünüşle sınırlı değil. Kendi doğal halinle, stilinle ve enerjinle de özgüvenli olabilirsin! 💃✨
Sarışın, renkli gözlü biri olmak zorunda değilsin ki dikkat çekmek için! Kendi tarzını yarat, cildine iyi bak, kendini sev ve en önemlisi gülümse. Unutma, karşındaki insanlar senin yaydığın enerjiyi hissediyor. Özgüven, güzellikten bile daha etkileyici. 😘
Cevap
3Cevap
Gigi Hadid o kadar da güzel değilki ya
Hayır abi çok güzel gigiye güzel demiyorsan Adriana Lima olman lazim
Adriana daha güzel geliyor bana
Erkekleri elden geçirmek nedir yaa otoban olmak güzel bişey mi 1 tane olsun tam olsun
Aslında yakışıklı çocuklara ulaşabilirim o anlamda
Güzel kadın
Bence çok sinsi yılan duruyor
Neresi sinsi bebek gibi yüzü
Afk cansuya benziyor bi de gayet yılan vibeı var
Kiskanma ağla otur
Güzel kadın cidden
Öyle deme herkesin kendine has güzelliği var
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?