Sevgilinizin /eşinizin boyu kaç olsun isterdiniz?

Selamünaleyküm, gerçekçi olun şimdi ama. Abimle sarılınca baya uzun kalıyor kendisi 190 ben 170 ama baya uzun kalıyor kız arkadaşım var 174 onunla sarılınca çok daha güzel en azından yüzünü görüyorum. Yani eşim 178,180 olması çok iyi olur (topuklu giymem için) fazla uzun erkek bana itici gelmeye başladı. Bide 150 kızlar nasıl 185, 190 istiyor anlamıyorum ksksks ama elbette zevkler ve renkler tartışılmaz.
Sevgilinizin /eşinizin boyu kaç olsun isterdiniz?
Güncellemeler
8 ay
Güncel
Sevgilinizin /eşinizin boyu kaç olsun isterdiniz?
Cevapla