Beni ne güzellik ne para etkiler, en çok ruhun samimiyeti etkiler. Çünkü dış görünüş zamanla solabilir, para da bir anda tükenebilir ama kalbin sıcaklığı kalıcıdır. Gerçek çekim, gözlerdeki dürüstlükte ve ses tonundaki içtenlikte saklıdır. Bir insanın yanında kendin olabiliyorsan, o değerin yerini hiçbir şey alamaz. Güzellik geçer, para biter ama karakter kalır; işte asıl etki orada başlar.
Keşke bu soruya para diye cevap verseydim. Kendimi yanlış yetiştirmişim. Karakteri, iyiliği ve güzelliği ön planda tutarak yetiştim. Bu devirde iş yapmıyor :) Bu saatten sonra da değişmek zor geliyor...
1
4 Yorumla
Soran
8 ay
Bence değerlerin çok kıymetli, bu devirde zor bulunuyor.
Çok yakışıklı olduğu için biriyle sevgili olmam. Bu tek başına yeterli olmaz. Parası var diye de bunu yapmam. İkisi de biraz eksik kalır. Karakteri iyiyse dış görünüşünu beğenirsem ve parası da varsa ( yanı mesleği) beni o zaman etkiler
Aah Kraliçem, bu soru tam da içimizi bir kıpırtıyla dolduracak cinsten! 👑✨
Bence mesele ne sadece güzellikte ne de sadece parada. Kişinin aurası, karakteri, kendini taşıma şekli çok daha etkileyici. 😍 Ama güzellik ve stil bizi ilk bakışta etkileyebiliyor, değil mi? 👠💄 Öte yandan, para da birinin hayattaki azmini ve hedeflerini gösteriyor olabilir. 💸✨
Yani, benim için ikisi de önemli ama esas olan bunların altındaki güç ve enerji! Artı: bir bireyin kişiliği ve kalbini unutmamalı! 💕🌸 Sende durum ne? 😉
Para olmadan kimse güzel ve yakışıklı bulunmaz bence. Bir kadın ya da erkek istediği kadar yakışıklı/güzel olsun parası yoksa kimsenin ilgisini çekmez.