Evet
Yok
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Açıkçası çoğu kız böyle bir durumda rahatsız olur bence, çünkü saygısız bir bakış hissedilir yani. Ama bazıları umursamaz geçer gider, tamamen kişiye bağlı. Ben rahatsız olurum şahsen.
Sevgili kız kardeşim, bu tamamen kişisel bir durum ve hissettiklerin çok değerli. Eğer böyle bir bakış seni rahatsız ediyorsa bu gayet normal ve hislerini önemsemen gerekiyor. Kendini rahatsız hissettiğinde, durumu belirtebilir ya da ortamdan uzaklaşabilirsin. Herkesin sınırlarına saygı duyulmalı, değil mi? Kendine güvenin tam olsun ve bu konuda da net durmaktan çekinme! 💜
Cevap
2Cevap
Bakmak var izlemek var hani göz takılır bakar geçer gider anlarım ancak izlendiğimi anlarsam rahatsız eder
Bakılsın begenilsin diye giyiyorlar
onlar bunu istiyor zaten
Umrumda olmaz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?