Gece'nin ve ayın parlattığı gibi güzel gözleri görüyorum KS'de, Güzel gözlülere sesleniyorum o gözlerinizin bi sahibi var mı :)?

Gece'nin ve ayın parlattığı gibi güzel gözleri görüyorum KS'de, Güzel gözlülere sesleniyorum o gözlerinizin bi sahibi var mı :)?
Cevapla